Skip to main content
Beantwoord

Slecht mobiel bereik ondanks plaatsen nieuwe zendmast Dronten-West

  • February 10, 2020
  • 5 reacties
  • 324 keer bekeken

RobinGroothuis10
Nieuwkomer

Beste allemaal,

 

Al tijden hebben we in Dronten-West slecht mobiel bereik gehad. Na een petitie/actie van inwoners was het dan eindelijk zover; KPN zou een nieuwe zendmast bouwen. Dit is ondertussen gebeurd; een goede week heb ik dan ook vol bereik gehad sinds de bouw van de zendmast. Echter sinds vorige week is het bereik weer als vanouds; namelijk heel slecht. Wie van KPN kan mij vertellen hoe dit kan? Via de chat kon diegene mij hier niet mee helpen.

Met vriendelijke groet,

Robin

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @RobinGroothuis10 welkom op ons forum.

Het is goed om te horen dat het probleem wat je ervoer met het bereik is opgelost! Het kan zijn dat er een kleine verstoring is geweest, of dat er werkzaamheden zijn uitgevoerd aan de mast. Op het moment dat er werkzaamheden worden uitgevoerd, dan wordt de mast tijdelijk uitgeschakeld, voor de veiligheid van de monteur. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RobinGroothuis10
Nieuwkomer

Reeds weer vol bereik in huis, apart...


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • February 13, 2020

Hi @RobinGroothuis10 welkom op ons forum.

Het is goed om te horen dat het probleem wat je ervoer met het bereik is opgelost! Het kan zijn dat er een kleine verstoring is geweest, of dat er werkzaamheden zijn uitgevoerd aan de mast. Op het moment dat er werkzaamheden worden uitgevoerd, dan wordt de mast tijdelijk uitgeschakeld, voor de veiligheid van de monteur. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Tommie18
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • March 27, 2020

Geen tot zeer nauwlijks bereik Dronten West! 😔 zou toch beter moeten zijn sinds de nieuwe zendmast.  Onverstaanbaar! Of geen netwerk. Hoe is dit toch mogelijk!?! 4G en telefoon! 


Tommie18
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • April 6, 2020

Geen tot zeer nauwlijks bereik Dronten West! 😔 zou toch beter moeten zijn sinds de nieuwe zendmast.  Onverstaanbaar! Of geen netwerk. Hoe is dit toch mogelijk!?! 4G en telefoon! 

Zo jammer, dat ik tot nu toe nog geen reactie heb ontvangen!


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • April 7, 2020

Hi @Tommie18. Excuses voor de late reactie. Je kan in dit soort gevallen beter een eigen topic starten. Ik heb nu hier één aangemaakt: https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/bereik-mobiel-slechter-geworden-na-plaatsen-mast-495176

Deze wordt z.s.m. opgepakt door één van de moderators hier. Mijn advies is om je in dat topic te melden, dan gaan we kijken wat we hier aan kunnen doen.