Skip to main content
Na overleg met kpn overgegaan naar mobiel bellen en internet,ontvangst zou super zijn 4 g zelfs in huis

Maar het functioneert niet goed tel valt weg internet kwaliteit slecht ,dit duurt al 4 maanden.

Hierover zeker 10 maal gebeld met 0800-0402 maar er gebeurt niets

Ik denk dat ik de Media hierover moet gaan inschakelen,want kpn doet niets



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Mobiel JK . Welkom op het forum.

Dat is een behoorlijke tegenvaller, lijkt me. Ik kan me goed indenken dat je hier klaar mee bent.

Is het mobiele bereik alleen binnen slecht? Of ook als je buiten staat? Aangezien je aangeeft dat je al meerdere keren met ons in contact bent geweest vermoed ik dat je al verschillende checks hebt gedaan. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan val ik niet in herhaling met mijn analyse en zoek de notities van mijn collega's er even bij.
Bij beide telefoons simkaarten verwisseld nieuwe simkaarten geplaatst,helpt allemaal niet

Eergisteren ben ikmet UWV aan het bellen valt midden in gesprek verbinding weg,vandaag ben ik met Dela begrafenisverzekering aan het bellen valt gesprek weg,dan moet je 4x nummer draaien op het moment dat er verbinding is valt de verbinding weer weg

Ik heb alles geprobeerd zelfs tel na laten kijken maar was in orde

Ik heb mijn vertrouwen in kpn dan ook verloren

Groeten John keijdener
Ik zie dat je je profiel hebt aangevuld, John. Ik zie een hele waslijst aan meldingen. Meerdere keren zijn er zogenaamde tickets aangemaakt naar onze netwerkdienst. Die bellen in de regel terug om onderzoek te doen en tekst en uitleg te geven. Wat zijn daar de uitkomsten van? Wat heeft de medewerker jou verteld? Sommige problemen zijn namelijk niet op te lossen en dan lijkt het mij een verloren strijd.

Ik zie dat er 17-9 een nieuwe melding naar die afdeling is gemaakt. Je zult dus op korte termijn gebeld worden.

Helaas kan ik in de logs nergens een definitieve uitspraak van een van deze medewerkers vinden, vandaar mijn vraag.
Een medewerker heeft gebeld en na 3x belsignaal neergelegd,toen ingesproken dat hij melding had dat ik niet kon bellen en hij had gzien dat ik verschillende keren gebeld had en meende dat het opgelost was zoniet moest ik opnieuw ticket laten aanmaken wat ik gedaan heb.

En tot nu toe geen enkele medewerker aan telefoon gehad
Oei. Ik betreur dat dat zo gegaan is. Zo te zien was dat een van de eerdere meldingen.

Die nieuwe is nog actief en ik verwacht dat er in de loop van volgende week contact met jou gezocht wordt. Let wel, ze kunnen geen ijzer met handen breken en soms is het signaal simpelweg niet toereikend. Ze hebben wel veel ervaring dus als er een oplossing voor het probleem is zal die aangedragen worden.
Erwin ik hoop dat het zo zal gaan ,in ieder geval bedankt voor het luisteren en de hulp

John Keijdener
Prima, mocht er binnen één week geen contact gezocht worden, laat het mij weten!

(ze bellen trouwens afgeschermd)
Erwin,vrijdag 27_9 om 13,00 uur gebeld kon niet oppakken was in gesprek zouden terug bellen tot nu toe niets meer gehoord.Hoor ik deze week niets dan ben ik helaas genoodzaakt 3 abonnementen bij kpn op te gaan zeggen

Ik bbetaal iederemaand dan wil ik dat kpn ook zijn verplichtingen nakomt en dat ik normaal kan bellen en internetten
Jammer dat jullie elkaar misliepen. Deze collega's bellen periodiek en niet in het weekend. Meestal om de 3 dagen. Ik verwacht dus dat ze vandaag of morgen nog een poging doen. De melding staat in ieder geval nog open. Ik hoop dat jullie elkaar te spreken krijgen en het niet zover hoeft te komen.
Erwin,ik werd 2-10 om 12.00uurgebeld door iemand van Kpn ,ik zou tel nummer wat ik bellen als verbinding wegvalt opschrijven en datum en tijd da zou hij donderdag 3-10 terugbellen.

Ik vandaag hele dag gewacht maar er werd niet gebeld.

Na te zijn doorverbonden zou iemand anders de verbinding gaan controlleren ten minste dat hoop ik en zou dan maandag of dinsdag teruggebeld wordenNa 5 weken bellen heb ik 2techneuten aan de lijn gehad waarvan 1 zich niet aan de afspraak heeft gehouden

Dat schiet lekker op leve de service van kpn
Zo te zien is er vandaag weer een poging gedaan, @Mobiel JK . Ik betreur zeer dat het zo langs elkaar gaat.

Ik verwacht maandag een nieuwe poging. Het ticket is niet gesloten en de collega heeft in zijn logtekst gezet dat hij jou vandaag niet kon bereiken.
Ik zou maandag of dinsdag teruggebeld worden vandaag woensdag nog niet gebeld neem telefoon overal mee zelfs naar toilet dus er heeft niemand gebeld wat een afspraken en wat een service van Nederlads trots Kpn
Wat jammer dat jij (nog)niet bent meegenomen. Ik zie wel dat er op de achtergrond zaken voor jou in gang zijn gezet. Er is een ticket aangemaakt waarin de storing met wegvallende gesprekken benoemd wordt en dat dit vanwege goede dekking op locatie niet te verklaren is. Zoals ik het nu bekijk is daar weer iets mee gedaan en zal er contact gezocht worden om het opnieuw te testen.

Ik betreur dat je dit via mij te weten moeten komen. Ik ga er wel van uit dat ze weer contact zoeken. Helaas kan ik dat niet afdwingen en zullen we moeten wachten totdat de collega dit weer oppakt.

Erwin ik geloof dat het probleem is opgelost bedankt voor je hulp

John


Dat is fijn om te lezen, John. Ik zie in de technische meldingen dat ze aanpassingen hebben gedaan in routeringen. Ik ben blij dat dit effect heeft gehad!