Skip to main content

Ik hen een erg slechte 4g ontvangst, soms zelfs geen 4g, ook geen 3g. Volgens de dekkingskaart zou op postcode 5268 LW een goede ontvangst moeten zijn. Vaak heb ik géén ontvamgst en dat is erg lastig. Is dit bekend bij KPN op deze postcode?

Nou dat kan wel aardig kloppen. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/maps/zendmasten Als je hier kijkt zal je dat niet verbazen.


Hoi, @Johnvt, welkom hier. 

Wat ik zo even snel gezien heb en wat Joep1965 ook al aangaf lijkt het niet ideaal. Ik wil toch nog eens verder kijken en indien mogelijk hier ook melding van maken. Zou je daarvoor nog jouw Forumprofiel willen voorzien van het huisnummer en het mobiele nummer? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik het verder uitzoeken. 


Dag Bart,

ik heb het adres waar ik de slechte 4g ontvangst heb ingevuld in mijn profiel (het betreft niet mijn woonplaats), maar een adres van me waar ik van 4g heel vaak afhankelijk ben voor mijn werk. Dus juist daar is enige 4g ontvangst erg belangrijk voor mij. Ik hoop dat je dit eens voor mij kan uitzoeken, want als ik anderen op dit adres vraag naar hun 4g ontvangst, hebben zij dit wel. Ik heb in mijn profiel ook mijn type telefoon ingevuld. Misschien dat het hier nog aan kan liggen, anders heb ik ook hierover graag een goed advies. Ik heb trouwens niet gevraagd of dit KPN of een andere aanbieder was, omdat ik speciaal ooit klant van KPN geworden ben vanwege de vermeend goede 4g en volgens mij is dat nog steeds. Hopelijk kun je me helpen.

John


Jij hebt alleen daar slechte 4G dus. Elders overal goed. Anderen hebben wel goede 4G. Is wel belangrijk voor mij om te weten of zij ook KPN hebben. Ik verwacht eigenlijk van niet. Want of zij zouden dan ook slechtere verbinding moeten ervaren of jij zou overal slechtere 4G moeten ervaren.

 

Ik heb ook nog even naar de dekking gekeken. Deze meet goed. 4G moet dus beschikbaar zijn? Al eens een vervangende simkaart aangevraagd? 


Ik ga er van uit dat het opgelost is aangezien ik geen reactie meer heb gezien.