Skip to main content

Hi Ik heb een iphone SE met modelnummer: MX9U2ZD/A ik ervaar al geruim een maand dezelfde problemen. Ik word er helemaal gek van. Ik heb vorige week bij de KPN- winkel een nieuwe simkaart opgevraagd, maar helaas weer geen internet.  heb ook mijn netwerk hersteld ook dit heeft niet geholpen.  groet soraya

Admin: eigen topic voor je post aangemaakt

Hi Ik heb een iPhone SE met modelnummer: MX9U2ZD/A ik ervaar al geruim een maand dezelfde problemen. Ik word er helemaal gek van. Ik heb vorige week bij de KPN- winkel een nieuwe simkaart opgevraagd, maar helaas weer geen internet.  heb ook mijn netwerk hersteld ook dit heeft niet geholpen.  groet soraya

 

Ik zie uw reactie graag tegemoet? 


Wij hebben exact hetzelfde probleem als  met de IPHONE 11. Mijn Iphone is van 2020. Ik heb sinds eind juli geen tot bijna geen internet. Mijn 4g doet het niet en gaat steeds over naar E (edge). Ik heb een nieuwe simkaart gehaald bij de KPN winkel in utrecht. dit heeft ook niet geholpen. ik heb daarna mijn netwerkinstellingen hersteld en dit heeft ook niet geholpen


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


U kunt ook de instructies volgen (zie onderstaande knop) van Moderator Bram in het topic waarin u in eerste instantie had gereageerd:

 


Heb je iets gehad aan het advies van @Ferry1984 ?