Skip to main content

Ik kan de ongelofelijk slechte ontvangst van het KPN 5G netwerk de laatste tijd alleen maar bevestigen en betreuren. Ook zaterdag middag in Enschede had ik net twee streepjes, waar mijn vrouw met het allergoedkoopste BEN abonnement op een 10 jaar oud Koreaans toestel gewoon volle bak 4G had en alle sites kon bezoeken en tussenstanden probleemloos doorkreeg. Liep ik met mij Iphone12 en 5G gewoon achter de feiten aan. Hoe is dat mogelijk en vooral wanneer wordt het beter. Ik heb vorig jaar bewust voor KPN gekozen. 

Hoi @Traagisch, welkom op ons forum! In enschede moet genoeg bereik zijn als ik zo naar de dekkingskaart kijk. Als dit vaker voor komt op een specifieke plek, zou je dan eens met ons willen bellen op 0800-0402? Mijn collega's kunnen dan even meekijken en een melding aanmaken.

Als je dit op meerdere plekken hebt zou het kunnen dat er op je toestel iets niet helemaal goed staat, in dat geval kan ik de stappen uit onze toestelhulp aanraden of even langs een van onze winkels te komen


Toestelhulp ok, maar dat zijn natuurlijk de basis instellingen. Wordt het niet beter van