Skip to main content

Ik was vorige week in postcode gebied 8493 KN. Hier is de 4G dekking van KPN zeer slecht, slechts 2 streepjes. Vodafone was OK. 

Is hier iets aan te doen

@Theo1947 kijk eens Via deze website waar bij jou de zendmasten van KPN staan. 

Hier uitleg over de verschillende frequenties


Beste Hoopvol, bedankt voor je reactie. Ik zie in Terherne een KPN mast met twee cijfers daarin (3 en 20).

Wat betekend dit?

 

Bvd


@Theo1947 dat zijn verschillende banden. Zie mijn berichtje  voor jou laatste bericht waarin wordt uitgelegd wat banden/frequenties inhouden. Je kan op de kaart met zendmasten ook op het groene rondje aanraken en dan zie je bij welke band welke frequentie hoort.  
 

 


@Theo1947 
Als je op antennekaart.nl kijkt, zie je dat de antennes bij elkaar bij het (parkeer?)terrein staan. Dat zou dus niet het verschil moeten zijn. Je klaagt over de 2 streepjes, maar is het bereik dan ook slecht? Waar merk je dat aan?

 


Het lijkt erop dat de drie operators in 1 mast zitten. Waarvan kpn boven in de mast zit, als ik naar de antenne hoogtes kijk. Vodafone zit onder de kpn antennes en T-mobiel zit het laagste met hun antennes. Aan de hand van dit kan ik mij moeilijk voorstellen dat kpn op deze locatie een dekkings probleem heeft. Tenzij erop dat moment toen @Theo1947 daar was een probleem met de antennes was van kpn. Volgens mij kan je met twee streepjes gewoon bellen en internetten. Ik snap daarom niet helemaal de vraag?


Hoi @Theo1947, als ik je goed begrijp heb je alleen op die locatie dat het bereik minder is? Of merk je het ook op andere locaties? Als het alleen op deze locatie is kunnen we daar gericht naar kijken, zoals de anderen ook al doen. 

Om met je mee te kunnen denken heb ik nog wel meer informatie nodig, kan je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, jouw 06-nummer, de laatste 3 cijfers van de IBAN en de postcode en huisnummer van de locatie waar je was op volledig je forumprofiel kunnen zetten? Dan kunnen we met je meekijken naar het netwerk op dit locatie.