Skip to main content

Ook in 2020 is de mobiele bereikbaarheid van KPN in mijn omgeving ( Noord-Beveland)  regelmatig slecht. Te zien op mijn smartfone Samsung A51 is dat er dikwijls een miniem streepje dekking is.

Ervaar je die problemen dan op een specifieke locatie Eduardo? En ontvang je ook van andere mensen in jouw omgeving ook signalen dat het signaal slecht is? Dit speelt dus al langer?


Jawel, speelt al veel langer. En ja ook bij de omwonenden hoor ik al lang klachten. Na de zoveelste " onbereikbaar" besloot ik mijn ergernis op het forum te melden.


@EduardoW Excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk waardoor ik niet zo snel kan reageren als ik zou willen 😞 . Ik heb even gekeken en de dekking kan binnenshuis inderdaad wat minder zijn. Spelen de problemen vooral in huis of ook buiten?


vooral binnenshuis. Niet wat minder maar dikwijls totaal of  slecht bereik. 


@EduardoW Helder. Dan ga ik een melding voor je doorzetten naar de Technische Dienst. Wat voor een merk en type toestel heb je?


Samsung A51. Daarvoor Samsung S6. Zelfde.probleem

Buurman Huawei. Zelfde probleem.


Dan ga ik een melding voor je maken bij onze Technische Dienst die het verder gaan onderzoeken. Ik zou je ook willen wijzen op de mogelijkheid om te bellen en sms-en via Wifi. Daar is jouw toestel voor geschikt en dan heb je in de tussentijd in ieder geval een beter bereik binnenshuis. Want ik moet eerlijk zijn het kan even duren voordat de oplossing in kaart is gebracht. Mijn collega's komen dan binnen tien werkdagen daarop terug!

 


In ieder geval alvast dank voor uw inzet.


Graag gedaan 🙂 . Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!

 


Uw adviezen gevolgd, Nieuwe simkaart geplaatst.

Toch melden vaste bellers weer dat vaak bij het eerste contact de bezettoon klinkt terwijl dat niet zo is.

Bij een 2e poging lukt het dan meestal wel. 

De minimale dekking is n.m.m. niet op te lossen met andere middelen dan de dekking te intensiveren.