Skip to main content

Ik heb een iPhone se tweede generatie en ondervind sinds eind mei problemen met netwerk. Als ik op iemands hotspot of wifi zit geen probleem. Zodra buiten geen internet, geen maps, geen appjes binnen of eruit. Sinds kort nieuwe simkaart maar heeft probleem ook niet verholpen. Ik baal als een stekker want zit met sollicitaties en bezichtigingen en kan niet normaal communiceren en de route vinden. Heb al drie keer gebeld en langs de winkel geweest. Ik wil graag restitutie voor de afgelopen twee maanden ellende.

Het kan zijn dat dit hetzelfde probleem is waar veel iPhone 11, 12 en SE gebruikers last van hebben die gebruik maken van het KPN netwerk.

Dit probleem is al sinds eind mei/begin juni aan de gang en de oorzaak is nog steeds niet bekend.

Het is belangrijk om de helpdesk te bellen en een ticket aan te laten maken (beetje pushen als ze dit niet willen doen). Op die manier kom je op een lijst te staan en krijg je hopelijk binnenkort een telefoontje met een mogelijke oplossing. Er wordt hier en daar al gezegd dat iPhone 11 gebruikers mogelijk een 13 aangeboden krijgen. Voor de iPhone 12 en SE is nog geen duidelijkheid.


Welkom op de community @Liesbettttt, je zegt dat je al telefonisch contact hebt gehad, was daarbij ook een ticket voor de technische dienst aangemaakt? Zoals Matthew al zegt is dat belangrijk, want dan kan je meegenomen worden in het onderzoek en kunnen zij kijken wat er gedaan kan worden. Dat kunnen we via deze weg niet, dat kan alleen telefonisch.


Reageer