Skip to main content

Wij hebben verschillende simkaarten van diverse providers. KPN scoort het slechtst  van allemaal. Delen meerdere mensen/bedrijven dit of komt het doordat wij in Zeeland zitten en gewoon pech hebben.

100% dekking is natuurlijk onmogelijk.  Kijk hier eens hoe je positie is tov de zendmasten https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/maps/zendmasten


Dag Joep, dat snappen we, maar als we op alle locaties op hetzelfde moment betere ontvangst hebben met T-Mobile, dan zet ik vraagtekens bij de kwaliteit en dekking van KPN.

 


@TjoonkGVL welkom op het forum! Ik ga met je meekijken om te zien of we een oplossing kunnen bieden. Het is inderdaad zo dat er plaatsen zijn waar sommige aanbieders betere of slechtere dekking bieden dan anderen. Het is echter wel gewoon de bedoeling dat je naar tevredenheid van je KPN abonnement gebruik moet kunnen maken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik alvast wat dingen nakijken. Daarnaast zou het handig zijn als je in het opmerkingen veld in je profiel invult welke toestellen en mobiele nummers het betreft.