Skip to main content

Sinds enkele weken slechte ontvangst in Purmerend en ben niet de enige heb verschillende mensen gesproken en hebben ook een slechte ontvangst hoe kan dat zit er sterk aan te denken om andere provider te nemen ondanks dat ik al 20 jaar bij kpn zitĀ 

Ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen!Ā 

Een huishoudelijke mededeling, voordat je topic wordt opgepakt door Ć©Ć©n van mijn collega's:
Je gebruikersnaam heb ik aangepast. Als je liever een andere hebt, die ook past binnen onze huisregels / gebruikersvoorwaarden van dit forum, laat het gerust weten!


Hi shyrin ik hoop het ook dat het niet zo ver hoeft te komen ik ben niet voor niets zo lang klant bij kpn maar heb de laatste tijd niet zo een goede ervaring met kpn zowel met mobiel als internet thuis niets dan irritaties moet minimaal 2 a 3 x per week mijn kastje thuis resetten omdat het internet het weer eens niet doet en als ik bel dan krijg ik te horen dat ik de stekker er uit moet halen omdat het dan waarschijnlijk te druk is op deze lijn en ik dan op een andere frequentie kom vind het jammer ze kunnen beter er is wat aan doenĀ 


Nou, pak ik je topic nu zelf op!Ā šŸ˜Š

Ik begrijp dat je problemen ervaart met onze mobiele diensten en de vaste aansluiting: sinds wanneer spelen deze problemen?

Ervaar je mobiel slecht bereik alleen in Purmerend of overal? En wat ervaar je dan precies? En verschillende mensen om jou heen ervaren hetzelfde? Van welk type toestel maak je gebruik?

Je geeft aan dat je voor de vaste internetaansluiting minimaal 2 a 3 keer per week het kastje moet resetten: hiermee bedoel je het modem? Welk type modem heb jij?
Gaat het om internetten via een bekabelde en/of draadloze verbinding? En hoe zit je thuisnetwerk eruit: wat is er allemaal aangesloten op het modem?

Hoe meer informatie je geeft per dienst (vast en mobiel), hoe beter het mij lukt om met jeĀ mee te denken en het hopelijk op te lossen.Ā 


  • Hi shyrin idd alleen in Purmerend (mobiel) zo als ik al zei bereik en thuis internet ik zal proberen fotoā€™s toe te voegen zodat je het zelfĀ kunt zien en ik weet dat jullie kunnen zien dat ik meerdere malen er melding van heb gedaan en kunnen zien hoe vaak ik mijn modem gereset heb van wegen slechte internet ik heb alles door een kpn monteur laten aansluiten plus overal een wiffi versterkers laten plaatsen voor een hoop geld al mijn aansluitingen zijn bekabeld dus neem aan dat dat niet het probleem kan zijn ik heb een kpn box 12 volgens de monteur toen de besteĀ 

Goed, bedankt voor de foto's en je toelichting. Op basis van deze foto's kan ik niet herleiden dat je last hebt van slecht internet, daarom wil ik je vragen om de onderstaande vragen te beantwoorden:
Ā 

Ik begrijp dat je problemen ervaart met onze mobiele diensten en de vaste aansluiting: sinds wanneer spelen deze problemen?

En wat ervaar je dan precies? En verschillende mensen om jou heen ervaren hetzelfde? Van welk type toestel maak je gebruik?

Je geeft aan dat je voor de vaste internetaansluiting minimaal 2 a 3 keer per week het kastje moet resetten.
Gaat het om internetten via een bekabelde en/of draadloze verbinding? En hoe zit je thuisnetwerk eruit: wat is er allemaal aangesloten op het modem?

Hoe meer informatie je geeft per dienst (vast en mobiel), hoe beter het mij lukt om met jeĀ mee te denken en het hopelijk op te lossen.Ā 

Welke wifi versterkers heb je precies? Toen de monteur alles heeft aangesloten, werkte het ook goed? Sinds wanneer niet meer?

Wil jij ook jouw klantgegevens noteren in jouw forum profiel? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


  • Hi shyrin zoals ik al zei heb ik alles bekabeld plus naast mijn modem kasje ook nog eens een super WiFi kasje er bij gezet in de hoop dat het beter zou worden maar ook dat helpt niets helaas Ā en ik gebruik een iPhone 11 dacht dat het daar aan lag maar daar zit het niet in anders zou hij het ook niet op anders plaatsen slechte verbinding hebben maar dat is niet zo ik zou zeggen kom maar eens kijken dan zie je het met eigen ogen en slechte internet heb ik al van dag 1 had eerst alles van ziggo dacht dat het aan hun lag maar ben er inmiddels achter dat het niet aan hun lag want ik ben er uiteindelijk niets mee opgeschoten door te veranderen naar kpn denk zelf dat het misschien aan de aansluiting legt die hier binnen komt het is nog zo een oude dikke groene kabel met heel veel draden er in maar goed we kijken het nog even aan moet maar wachten op dat glas vezel om te dat er verandering in komt heb al in de gaten dat we hier ook niet verder komen heb ook nog even een foto toe gevoegd van die WiFi Versterkers toe gevoegd
  • Ā 
  • gr ronaldĀ 



    Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb op alle verdiepingen een kpn kastje staan die zitten allemaal aangesloten op die modem met draad in totaal 3 stuksĀ 


ā€¦. heb al in de gaten dat we hier ook niet verder komenĀ 

Ik snap deze opmerking niet zo goed. Ik stel vragen en vraag om jouw klantgegevens om de situatie helder te krijgen, zodat wij kunnen kijken of er ook een oplossing te bieden is.

Is het anders handiger dat je telefonisch contact opneemt met onze klantenservice? Dan kun je direct antwoord geven op de gestelde vragen en kunnen mijn collega's jouw lijn uitmeten.
We zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.