Skip to main content

Beste lezers,

Ik ben mijn leven (57) bij KPN en neem compleet pakket (Vast,Mobiel,Experia met 2x4k setup box, Plus TV,Netflix,Film1) , dus leuk tarief jaarlijks, was altijd zeer tevreden over aanbod en behandeling bij contact. Maar dit is nu werkelijk abominabel ofwel RUK ! 

Ik had een Dual simkaart in mobiel als wel in tablet, echter tijdens telefoneren schakelde mobiel naar tablet en vice versa met als gevolg onderbreking gesprek waarna één toestel uitschakelen en terugbellen noodzakelijk was.  Contact KPN , probleem bekend helaas geen andere adequate oplossing dan het nemen van een Sim only van 24 mnden tegen maandelijkse kosten van 10€ echter met husselkorting van 5€ komt dit uit op maandelijks 5€ . Ik eerst gesputterd daar KPN wel Dual Sim aanbied, maar niet verwachting nakomt, en nu mag ik nwe abo afsluiten tegen 60€ per jaar. Enfin, oké toe maar sluit maar af , ik wil van het gedonder af, bel ook zakelijk dus moet goed zijn. Prima krijg Sim blijkt deze alleen internet te ondersteunen en niet mobiel bellen , wat mij toch wel logisch leek want ik zei duidelijk Dual sim schakelde tussen tablet en mobiel tijdens telefoneren !  Mooi ik weer contact KPN met jonge dame en oplossing was 1500 bel minuten met 2 Gig. internet tegen 14 € per maand dus 168€ P.j. voor 24 maanden. Echter daar zaten ook nog 25€ aansluitkosten aan vast, en toen was voor mij de maat vol ! Verteld dat ik aansluitkosten niet betaal en jullie kunnen wel voorstellen waarom niet, waarna zij vertelde dat ze hierin geen besluit kon nemen, maar ze zal mij doorschakelen naar iemand die dit wel kan en dan komt dit wel goed, maar eerst moest ze toestemming voor nwe abo van mij dan kon ze het afsluiten. Prima ik toegezegd ,en na heen en weer geschakel van haar omdat ze steeds automatisch werd uitgelogd kwam ze terug aan de lijn en zij mij dat het geregeld was, oké en 25€ aansluitkosten dan vroeg ik ? Jahoor is ook goed, ik hoef niemand meer te spreken , wordt geregeld. Mooi bedankt en wacht mail en post wel af . Krijg ik mail waarin nw contract zit met vermelding van Abo tegen maandelijks 16.50 € en 25€ AANSLUITKOSTEN ! Ik weer contact KPN , wordt mij verteld dat deze 25€ gewoon betaald moeten worden , waarna ik antwoorde nogal emotioneel ja maar dan zeg ik op ! Prima zegt mevrouw en beëindigd per direct het gesprek ! Nu sta ik in de kou , behandeld als een uilskuiken en geen oplossing ! 

Lieve mensen , ik zou graag jullie mening willen vernemen op dit verhaal, dank voor jullie moeite en ik zal jullie advies ter Harte nemen, blijf gezond en kijk vaker naar de Sterren , vriesweer komt eraan dus heldere hemel !

Andrés.

  •  

Toch staat duidelijk bij de voorwaarden van de Dual sim aangegeven dat er maar 1 sim tegelijk gebruikt mag worden, dus heb je de verkeerde verwachting gehad die niet aangegeven word dat je het kan verwachten dat het ook dubbel werkt.

Bij het gebruik van de Duo SIM-kaart moet u er rekening mee houden dat u slechts 1 toestel tegelijkertijd kunt gebruiken.

https://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/extra-opties/duo-simkaart.htm

 

Voor een goedkope oplossing voor het tweede toestel, kijk eens bij Simyo, zelfde netwerk schappelijker tarieven, en ken je iemand met een Simyo abbo dan krijg je ook nog een tientje korting, en met Simyo compleet ook nog eens dubbele bundels.

Tip, koop een prepaid kaartje, zet deze daarna om naar abonnement als je dat wilt hebben, scheelt aansluitkosten.:wink:


Dank reactie , Doornekamp, ik neem je advies ter harte, het stand by zijn van een dual sim was blijkbaar ook niet mogelijk zonder uitschakeling van het andere toestel, nouja neem een extra prepaid sim zoals geopperd door jou, goeie tip thnx. Gr. Andrès 


Hoi @spanjool,

Fijn dat @Doornekamp33 jou al van een goed alternatief heeft voorzien. 

Heel eerlijk, ik schrik een beetje van dit verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je al zo lang klant bent je niet verwacht op deze manier behandelt te worden. Ik zoek graag voor je uit of ik nog wat voor je kan doen. Zou je mij een privé bericht willen sturen met welke abonnementen er nu momenteel nog lopen? Alvast bedankt. :smile: