Skip to main content

Ik ben reeds 6 jaar klant bij kpn met een alles in 1 pakket incl mobiel abonement van de vriendin.

Omdat ik nu overstap naar een andere baas vervalt mijn mobiel van het werk dit betekent een nieuw abonement en telefoon.

Dus natuurlijk eerstĀ bij kpnĀ geinformeerd naar de mogelijkheden en aanbiedingen.

hierop kreeg ik dezelfde aanbieding als ieder ander persoon die nog geen klant is.

terwijl als ik bij een andere mobielaanbieder informeer een betere aanbieding krijg.

Ā 

wordt er tegenwoordig dan helemaal geen waarde meer gehecht aan vaste klanten?

Ā 

# nu toch maar zoeken naar een andere aanbieder die wel waarde hecht aan zijn klanten.

Ā 

groeten jop

Als je puur voor de prijs gaat moet je niet bij kpn zijn.Als je voor het best dekkende netwerk gaat wel.


Het gaat niet om de prijs maar de waardering van Ā vaste klanten

Ā 


Ik snap je punt. Maar moet waardering altijd uit een korting bestaan? En de grote vraag is natuurlijk wie gaat dat dan betalen? Als jij als vaste klant korting krijgt dan wil ik het ook en die andere 2 miljoen klanten ook. Stel ze geven iedere klant ā‚¬ 5,00 per maand korting. Dat is dan 2 miljoen per ā‚¬ 5,00 is 10 miljoen euro per maand wat er aan inkomsten minder binnen komt. Dat kan twee dingen betekenen. Of de prijs gaat omhoog of KPN legt het loodje.


Dan ontbind je het toch zelf?

Ā 

Mag vast wel na 6 jaar toch?

Ā 

Stap je daarna snel over naar iemand waar je na 6 jaar een jaar gratis krijgt.

Ā 

Succes.


Hi Jop, welkom op het forum.Ā 

Los van de terechte punten die hier zijn aangegeven, koesteren wij al onze klanten. Oud en nieuw. :)Ā