Skip to main content

De KPN-ers hebben slechte verbinding in Kroatië. Mijn man heeft Odido en geen enkel probleem. Onze dochter kon mij telefonisch niet eens bereiken. Ff gauw iets op internet of google maps opzoeken gaat niet. Het is een luxe probleem maar waarom KPN klanten niet en Odido wel moet volgens mij op te lossen zijn.

Opnieuw opstarten of zelf provider kiezen hielp niet.

We zijn in NL nogal 'verwend’ met zulke perfecte verbindingen @Jenny de Ruiter 😉


Een “werk er om heen” “oplossing” :
Zet op de werkende telefoon een hotspot aan en dan kan de andere telefoon daar met wifi op inloggen.


Om wat voor telefoon gaat het? Zelf ook in Kroatië problemen gehad, maar dat had te maken met het welbekende iPhone 11/12/SE probleem.

Wat toen een beetje hielp was om de telefoon met 3G te laten verbinden ipv 4G. En anders inderdaad een Hotspot op de andere telefoon, zoals hierboven is gemeld.


Welkom in de KPN Community @Jenny de Ruiter!

We denken hier graag met je mee. Ik hoop dat je verder komt met de tips hierboven. Deze tips wil ik daar graag aan toevoegen:

De verbinding werkt in het buitenland niet altijd even goed als dat we in Nederland gewend zijn, omdat je van lokale providers afhankelijk bent en de dekking daar. Maar met deze tips wil het vaak wel lukken om een betere verbinding te krijgen.


@KeesYagi ik ga de hotspot eens proberen. Dankjewel 


Reageer