Skip to main content

Sinds een aantal weken een hele slechte verbinding. Tijdens vakantie leverde dit regelmatig problemen op, denk aan inchecken vliegveld. Alle stappen zoals voorgesteld (uitzetten en opnieuw aan, simkaart eruit en opnieuw erin) doorlopen, echter zonder resultaat. Gelukkig had medereiziger andere provider waardoor ellende beperkt bleef. Houd mijn hart vast voor komende reis in september. Blijft dit of gaat dit op korte termijn opgelost worden? Ik heb een Redmi telefoon.

Beste @KPNGebruiker123, welkom! Rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ervaar je dit (alleen) in het buitenland of ook in Nederland? Als je dit ook in Nederland merkt, ben ik benieuwd of het ook mis gaat met de simkaart van de andere provider in jouw toestel. Zo ja, is er iets met het toestel aan de hand, zo niet, moeten we eens verder kijken. Ik ben ook benieuwd of je dit overal ervaart, of alleen op bepaalde locaties. 

 

Als tip wil ik meegeven dat je Bellen via Wifi in kunt schakelen. Op die manier ervaar je in ieder geval geen problemen met wegvallende gesprekken o.i.d.


Reageer