Skip to main content
Beantwoord

Slechte verbinding 3 maanden oude Samsung Galaxy S24 Plus

  • 6 June 2024
  • 125 reacties
  • 2748 keer bekeken

Beste,

 

Ik schrijf u om een klacht in te dienen over mijn Samsung S24 Plus, die ik drie maanden geleden heb aangeschaft. Ik ervaar een aantal problemen met het apparaat, waaronder:

 

- Tijdens het bellen kan de ontvanger mij niet horen. Dit is een veelvoorkomend probleem en ik heb al contact opgenomen met de KPN-winkel, waar ik een nieuwe simkaart heb gekregen. Helaas heeft dit het probleem niet opgelost.

- Het internet lijkt soms niet goed te werken. Dit kan liggen aan de telefoon.

 

 

Ik zou graag willen dat u deze problemen onderzoekt en oplost. 

 

Met vriendelijke groet

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

Hoi @Waardeloze verbinding 

In dit soort gevallen, kun je het beste de netwerkinstellingen in je Samsung een keer resetten.
Hiermee haal je alle mogelijke fouten weg, en zal je Samsung S24 + de juiste netwerkinstellingen automatisch weer gaan inladen.

In de meeste gevallen, worden daarmee de meeste netwerkproblemen verholpen.

Android (Samsung):
 

Stap 1. Ga naar Instellingen, en selecteer dan Algemeen beheer.

Stap 2. Zoek en selecteer Reset.

Stap 3. Selecteer Reset netwerkinstellingen (netwerkinstellingen resetten).

Stap 4. Druk op de Reset instellingen knop.

Stap 5. Druk op de Reset knop.
 

Laat even weten, of het resetten van de netwerkinstellingen in jouw Samsung S24+ het probleem heeft verholpen.
Je hebt inmiddels al een nieuwe simkaart, dus die kunnen we hiermee alvast wegstrepen.


Beste @Michel.uit.Arnhem,

 

Bedankt voor uw reactie. Ik zal actie ondernemen en de stappen volgen die u hierin heeft uiteengezet. Ik zal u laten weten of dit het probleem zal verhelpen. Ik zal het niet meteen merken, omdat ik momenteel geen gesprekken voer, maar ik zal het gedurende de dag controleren en hier dan op terugkomen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om op mijn klacht te reageren.

 

Met vriendelijke groet,

Faysal


Dit probleem ervaren meer mensen ik heb de S24 net nieuw en heb ook af en toe geen internet terwijl er wel 5g staat.

als je de forums leest zie je dat dit bij meerdere mensen is dus het ligt niet aan het toestel maar aan KPN


Dit probleem ervaren meer mensen ik heb de S24 net nieuw en heb ook af en toe geen internet terwijl er wel 5g staat.

als je de forums leest zie je dat dit bij meerdere mensen is dus het ligt niet aan het toestel maar aan KPN

Dit is inderdaad niet de eerste Samsung S24 post. Lijkt bijna op de problemen die iPhone 11 en 12 gebruikers hebben.

Als dat zo is, dan heeft KPN echt een groot probleem.


Idd ik hoop toch op een oplossing vanuit kpn. zo  kan beter mijn oude s21 pakken die werkt tenminste


Hier het zelfde probleem na de laatste update van Samsung. Ik moet 1000x per dag m'n telefoon op en van vliegtuigstand zetten omdat ie gewoonweg geen verbinding lijkt te hebben. Zeer hinderlijk maar ligt niet aan kpn, een vriendin van mij heeft t zelfde toestel bij een andere provider en ervaart de zelfde problemen na de laatste firmware update 


Hallo allemaal! Wat rot om te lezen dat jullie hier tegenaan lopen! Voordat ik m'n verhaal afsteek, wil ik wel even zeggen dat hier totaal geen sprake van is. 

Dit is inderdaad niet de eerste Samsung S24 post. Lijkt bijna op de problemen die iPhone 11 en 12 gebruikers hebben.

Als dat zo is, dan heeft KPN echt een groot probleem.

Het is absoluut vervelend dat jullie dit ervaren en het lijkt me goed dat we hier naar gaan kijken. Je kunt altijd overwegen om de netwerkinstellingen eens te resetten, zoals Michel hierboven aangeeft. Mocht je dan nog problemen ervaren, neem dan even telefonisch contact (dat kan evt. ook via Bellen via Wifi) op met 0800-0402. Dat kan op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Mijn collega's kunnen e.e.a. doornemen en, indien nodig, een ticket voor onze technische dienst aanmaken. Die zullen het dan verder onderzoeken!


@Marcia van KPN ik heb al gebeld met jullie en kreeg te horen dat dit een bekend probleem is bij jullie er zijn al meerdere tickets aangemaakt. En er is bij mij ook een ticket aangemaakt. Hij zei dat ze er mee bezig zijn en dat dit wellicht nog wel even kon duren. 

Alle stappen zijn al doorlopen. 

 


Netwerk reset leek even te helpen maar helaas blijft het probleem terugkomen, vanmiddag als ik tijd heb maar eens even bellen dan


Ik heb nu ongeveer 2 maanden s24+ ..

Bij mij valt sinds 4weken steeds me internetverbinding weg  na een minuut of 2 komt me verbinding terug.. na 2minuten op internet gaat me onternet verbinding weer weg...zowel bij me wifi als bij me 4/5g

Ik heb nieuwe sinkaart van kpn gehad helpt niet

Fabrieks reset gedaan.. helpt niet

Netwerkreset gedaan helpt niet!

Ik kan amper op me internet 4weken lang wat is de Probleem!!!!

Wie gaat dit compenseren?!!!


@Istiklal dit probleem is bekend bij Kpn. Alleen blijft de vraag wat het is en of het bij Kpn alleen ligt of in combi met samsung. Ik hoop ook dat we zsm een oplossing hebben. Of verlopig terug gaan naar een ouder toestel. Compensatie hoef je echt niet op te tellen vanuit kpn en of samsung. Geld terug betalen gaat eeuwen duren bij zo'n organisaties. 


Mischien wordt het eens tijd dat iedereen met dit probleem, een ingebrekestelling stuurt aan KPN. Het is gewoon een wanprestatie. Blijkbaar is het enige geluid die ze kennen, is als je opzegt.

 

KPN was ooit een premium provider, maar die naam zijn ze allang niet meer waardig, alleen de prijzen zijn premium. Toch altijd wel bijzonder, het enige wat wel goed blijft gaan, zijn de incasso’s. Maar dit is overal zo.

 

Zelfde als die Box12, wat een ramp is dat ding (gebruik 'm ook niet) . Je zou bijna denken dat degene die de firmware van dat ding ontwikkeld, dezelfde lui zijn, die op de mobiele tak zitten. Met de prijzen die jullie vragen, kan je best wat mensen inhuren, die er wel verstand van hebben.

 

Ik had voor mijn huidige telefoon een iPhone 15 Pro Max die ook problemen had. Nu heb ik een Samsung S23+ zonder problemen.


Hier precies hetzelfde haperend internet op 5g of geen internet


Hier ook het zelfde probleem met een S24. Geeft aan dat hij verbinding heeft, maar geen internet.

 


Zelfde probleem hier. Dacht eerst dat het aan mij lag, dus niet. Wel 5G bereik, maar laden van een pagina werkt dan ineens niet. 


Het enige wat helpt is vliegtuigstand aan uit zetten dan werkt die weer voor even. En ook melden bij Samsung foutrapport indienen. Hoe meer meldingen hoe beter.  


Het staat nu ook op Rtl nieuws dat klanten van Kpn problemen ervaren met internet. 


Zo blij dat ik dit lees! Al weken problemen, net nadat ik mijn abonnement had verlengd  met de S24 Ultra. Heb alle stappen die kpn suggereert al gedaan tot de ver in de instellingen. Had al veel spijt dat ik niet naar Vodafone was gegaan…

Wat nu? Wordt het opgelost? Krijgen we compensatie?

 

 


Je krijgt alleen compensatie als je het gemeld hebt bij kpn, aangezien ik nog geen tijd gehad heb ga ik morgen maar eens even kijken of ik ergens tijd heb om te bellen, want vind t schandalig dat t zo lang moet duren


Jammer dat KPN niet actief mensen een SMS of mail stuurt. Ze zien toch ook wel dat er op hun netwerk soms telefoons moeite hebben met verbinden? Kunnen ze deze abonnementen niet een push berichtje of SMS sturen?

Mensen komen er nu per toeval achter via dit forum of via het nieuws. Sommigen vervangen straks hun telefoon voor niks. Wat weer zorgt voor zoveel e-waste. Ik vind dit echt zorgelijk.


@mattweh83 helemaal met je eens. Ik ben al teruggegaan naar de winkel daar zelfs een nieuwe s24 gekregen (heel netjes van de winkel) maar het probleem bleef terugkomen. Uiteindelijk blijkt nu dat het bij kpn ligt. En dan ik moet zelf nog contact opnemen maar wel een dik abbonement betalen van 32.50 elke maand. @kpn neem nu zelf je verantwoordelijkheid en zorg dat het opgelost wordt en betaal de klanten gewoon een paar maanden hun geld terug.


Ha @Matthew83 en @Jop Rutten ik zie dat jullie in verschillende topics actief zijn. Heel leuk en nuttig! Wel het verzoek om het, waar mogelijk, constructief en informatief te houden. Het is niet nodig om in meerdere topics aan te geven dat jullie dit ook ervaren. Ik snap dat het héél irritant is en dat jullie er zat van zijn, maar het kan ook wat ruis veroorzaken. 

 

Aan een ieder die zich in dit topic meldt, inderdaad het verzoek om contact op te nemen met de collega's via 0800-0402. Zij kunnen e.e.a. met jullie doorlopen en, indien nodig, een ticket aanmaken. Op die manier kan er onderzoek gedaan worden! Ik ben me ervan bewust dat het heel vervelend is als je jouw toestel niet naar volle tevredenheid kunt gebruiken, daarom echt het advies om te bellen (evt. via Bellen via Wifi) met ons. 


@Marcia van KPN ik snap dat jullie dat vervelend vinden dat wij @Matthew83 en ik op meerdere topics reageren maar wat vervelender is dat jullie op elke topic andere antwoorden geven . Als zoveel mensen een probleem hebben met internet met welke merk telefoon dan ook S24 Iphone dan lijkt mij het verstandiger dat jullie dit eens centraal gaan melden op jullie site dat er een probleem is met het netwerk. En gaan kijken hoe dit met jullie klanten gaan oplossen. Elke maand 35 euro betalen voor een niet werkend abbonement is toch een hoop geld. 


Beste KPN,

 

Ik sluit mij aan bij de opgegeven issues met het netwerk problemen. Ik heb genoeg screen shots en beeld opnames van de netwerk problemen met de Samsung S24 Plus. Ik ervaar dit dagelijks dit betekent dat ik niet goed gebruik kan maken van de diensten die KPN biedt waar ik wel het volle bedrag voor MOET betalen. Zowel samsung als KPN zijn verantwoordelijk voor het leveren van de juiste producten en diensten. 

 

Klanten hier al aangeven op het forum dat het geen zin heeft om een tegemoetkoming te vragen is onzinnig!!! 

 

Wij hebben recht op een tegemoetkoming!!!! Verminder het maandbedrag van getroffen klanten en of vervang het toestel met een alternatief. 

 


Snap ondertussen niet meer waar het nou aan ligt. Melden bij Samsung met een foutrapport en nu toch weer melden bij KPN?


Reageer