Skip to main content

Ook ik wil melding maken dat ik last heb van de slechte verbinding vanuit de KPN 4G/5G.
Ik ben al sinds 2010 klant en eigenlijk nooit klachten in die 14 jaar (https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5460271/kpn-storing-mobiel-internet-4g-5g-apple-iphone-11-iphone-12-samsung)

Zelf ben ik naar de KPN winkel geweest, zij gaven aan dat het kwam tot een foutieve update van Apple op een iPhone 11.
Aangezien ik zelf techneut ben, geloofde ik daar niet zo zeer in omdat ik zelf een Android gebruiker ben.

Zelf met een nieuwe SIM kaart blijven de problemen bestaan (zelf heb ik een A52s 5G) waar ik nooit geen problemen mee heb gehad.

Omdat ik toch een nieuwe telefoon mocht kiezen, heb ik voor een Samsung S23FE gekozen maar ik denk zelf dat ik daar ook de problemen mee heb.

Enige oplossing is het herstarten van mijn toestel → probleem lijkt te komen doordat mijn SIM-kaart niet goed kan registreren op een andere zendmast van KPN (althans dat gevoel heb ik)
Als ik onderweg ben heb ik het probleem meer dan ik gewoon in de regio blijf...

Ai. Juist de s23 en s24 zijn ook al enkele meldingen mee te vinden op dit forum.… Maar of dat door de bewuste storing komt...

Er zijn veel meldingen van iPhone 11, 12 en SE2020 die na update met iOS 17.5.1 niet meer werken. 

Het is sowieso handig om te bellen over de storing die je nu met de a52 ervaart. 

Er kan dan een ticket worden aangemaakt. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


Reageer