Skip to main content

Hoi, 

Sinds kort heb ik zeer slecht bereik met 4G op mijn iPhone 11. Hij maakt niet tot nauwelijks verbinding. Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd toe te passen (https://www.kpn.com/service/ugs/storing-mobiel-internet en VolTE staat ook aan), maar dit lijkt niet te werken. Zodra ik Wifi-verbinding heb, is er niets aan de hand. 

Wat kan ik doen om dit op te lossen? Op deze manier is mijn telefoon niet goed werkbaar. 

Ik hoor het graag!

Ik kreeg van de week ineens een mail met terugbetaling ivm storing.
Zijn er meer mensen die dit ontvangen hebben?

https://radar.avrotros.nl/artikel/oproep-heb-jij-verbindingsproblemen-op-je-iphone-11-bij-kpn-of-partners-61003

voor degene die nog steeds problemen hebben. Misschien even invullen 

Ik kreeg van de week ineens een mail met terugbetaling ivm storing.
Zijn er meer mensen die dit ontvangen hebben?

Nope 

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik hoor nog steeds he-le-maal niets vanuit KPN. En intussen nog steeds akelige karige verbinding op mijn iPhone 11 en iPhone SE 2020…. 
Zijn er nog meer die nog steeds niet vernomen hebben? Of heeft iedereen al een oplossing aangeboden gekregen? 

Oh, dit is de eerste melding van iemand die ook een SE (2020) heeft, ik dus ook en heb dezelfde ervaring v.w.b. 4G en geen/slecht internet. Wanneer komt er een fix? Heb ook niets vernomen maar heb dan ook niets persoonlijk gemeld aan KPN alleen enkel via dit forum.

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik hoor nog steeds he-le-maal niets vanuit KPN. En intussen nog steeds akelige karige verbinding op mijn iPhone 11 en iPhone SE 2020…. 
Zijn er nog meer die nog steeds niet vernomen hebben? Of heeft iedereen al een oplossing aangeboden gekregen? 

Oh, dit is de eerste melding van iemand die ook een SE (2020) heeft, ik dus ook en heb dezelfde ervaring v.w.b. 4G en geen/slecht internet. Wanneer komt er een fix? Heb ook niets vernomen maar heb dan ook niets persoonlijk gemeld aan KPN alleen enkel via dit forum.

Ik zou wel een ticket aanmaken als ik jou was via het 0800 nummer. Anders krijg je misschien geen compensatie of regeling.

Kan dat ook online? Wat moet ik doen als ik bel?

Kan dat ook online? Wat moet ik doen als ik bel?

Kan alleen telefonisch. Je moet ze gewoon bellen en zeggen dat je een iPhone hebt en verbindingsproblemen heb en je hebt gelezen dat het een bekend probleem is en jij er nu ook last van hebt, dus of ze een ticket kunnen aanmaken.

Ok, ga ik even doen. Bedankt.

Gebeld en ticket is aangemaakt, kan een maand duren voordat er actie ondernomen wordt want de rij is lang, wat begrijpelijk is. Is inmiddels ook bij KPN duidelijk dat de SE 2020 toestellen er ook last van hebben, zelfde generatie. Nou afwachten maar….

Gebeld en ticket is aangemaakt, kan een maand duren voordat er actie ondernomen wordt want de rij is lang, wat begrijpelijk is. Is inmiddels ook bij KPN duidelijk dat de SE 2020 toestellen er ook last van hebben, zelfde generatie. Nou afwachten maar….

Gelukkig dat het voor KPN duidelijk is dat het ook een probleem is bij de SE toestellen. Hopelijk kunnen ze ook een goede oplossing bedenken voor jullie. 

Het gewoon weer laten werken. Duurt nog even voordat ik een ander toestel mag uitzoeken en abo verlengen, volgend jaar februari pas. Hopelijk vinden ze a.s.a.p. een oplossing/fix voor dit grote probleem.

UPDATE:

Ik kreeg ineens een bedrag teruggestort. Hier ben ik het echter niet mee eens. Ze hebben het over de maandelijkse telefoonkosten die teruggeboekt worden maar er zijn veel meer kosten gemaakt dan dit…

Iemand hier ook al ervaring mee hoe dit aan te pakken?

UPDATE:

Ik kreeg ineens een bedrag teruggestort. Hier ben ik het echter niet mee eens. Ze hebben het over de maandelijkse telefoonkosten die teruggeboekt worden maar er zijn veel meer kosten gemaakt dan dit…

Ik heb niks gehoord. Wanneer had jij een ticket aan laten maken?

Als de enige oplossing voor hen is om een bedrag terug te storten van het maand abonnement ga ik daar ook niet mee akkoord. Je wil toch een werkende telefoon. Wat een onzin weer dit 

Nou, hier komt een nieuw hoofdstuk aan de iPhone 11 ellende….

Vorige week Iphone op laten sturen voor onderzoek. Krijg nu een mailtje dat er geen defect is geconstateerd en dat hij weer wordt teruggestuurd. Lachwekkend toch? Heb hem toch niet voor niets opgestuurd? Wat wel opvalt is dat toestel een nieuw imei nummer heeft gekregen. Wat kan dit inhouden? Meer mensen die dit hebben gehad?

Nou, hier komt een nieuw hoofdstuk aan de iPhone 11 ellende….

Vorige week Iphone op laten sturen voor onderzoek. Krijg nu een mailtje dat er geen defect is geconstateerd en dat hij weer wordt teruggestuurd. Lachwekkend toch? Heb hem toch niet voor niets opgestuurd? Wat wel opvalt is dat toestel een nieuw imei nummer heeft gekregen. Wat kan dit inhouden? Meer mensen die dit hebben gehad?

Als het een ander IMEI-nummer is, dan krijg je waarschijnlijk een iPhone 13. Bij mij zeiden ze ook dat er geen defecten waren gevonden. Er stonden in mijn mail echter wel 2 IMEI nummers: 1 van de iPhone 11 die ik had gestuurd en de 2e van een iPhone 13

Als het een ander IMEI-nummer is, dan krijg je waarschijnlijk een iPhone 13. Bij mij zeiden ze ook dat er geen defecten waren gevonden. Er stonden in mijn mail echter wel 2 IMEI nummers: 1 van de iPhone 11 die ik had gestuurd en de 2e van een iPhone 13

Er staan bij mij ook 2 imei nummers….oud & nieuw.  Onduidelijk maar we wachten wel af….Lijkt mij vreemd dat als ze niks kunnen vinden ze het toestel weer terugsturen en alles bij het oude laten. Dus geen oplossing….

UPDATE:

Ik heb niks gehoord. Wanneer had jij een ticket aan laten maken?

Als de enige oplossing voor hen is om een bedrag terug te storten van het maand abonnement ga ik daar ook niet mee akkoord. Je wil toch een werkende telefoon. Wat een onzin weer dit 

Ik heb begin Juni gebeld. Echter was er toen geen ticket aangemaakt. dus later weer gebeld.
Toen de smsdienst geactiveerd. gebeld voor de gemaakt (extra) kosten. konden ze zoals altijd op dat moment niets aan doen.

Er staan bij mij ook 2 imei nummers….oud & nieuw.  Onduidelijk maar we wachten wel af….Lijkt mij vreemd dat als ze niks kunnen vinden ze het toestel weer terugsturen en alles bij het oude laten. Dus geen oplossing….

Ze sturen je oude toestel niet terug. Je krijgt alleen een nieuwe. 

Ik heb zojuist een mail en sms gekregen.

Daarin staat dat ik binnen een maand een iPhone 13 opgestuurd krijg en dan mijn iPhone 11 retour moet sturen, na ontvangst van de iPhone 13. (Mocht je die niet opsturen brengen ze de kosten van de iPhone 13 in rekening circa 530euro) 

Ook storten ze het abonnementsgeld terug vanaf mei.

Vind deze oplossing dan wel beter want zag ook dat sommige mensen hun iPhone opstuurde en daarna pas een nieuwe kregen, dan zit je best een tijd zonder telefoon. 
iemand anders ook deze mail ontvangen? 

Daarin staat dat ik binnen een maand een iPhone 13 opgestuurd krijg en dan mijn iPhone 11 retour moet sturen, na ontvangst van de iPhone 13. (Mocht je die niet opsturen brengen ze de kosten van de iPhone 13 in rekening circa 530euro) 

Vind deze oplossing dan wel beter want zag ook dat sommige mensen hun iPhone opstuurde en daarna pas een nieuwe kregen, dan zit je best een tijd zonder telefoon. 

Goede oplossing! Gaat KPN dit probleem nou eens eindelijk oplossen voor alle overgebleven iPhone 11 klanten? Ik hoop het. 

Zojuist mijn pakketje ontvangen………een IPhone 13. Vergeleken met anderen mag ik niet klagen natuurlijk. Doe het nog wel even: Heb geen enkele reactie van KPN ontvangen over hoe of wat. Heb na het versturen alleen van de reparateur dus het bericht gehad: geen defect gevonden. Er werd nergens duidelijk gemaakt dat wij een nieuwe IPhone 13 opgestuurd zou worden. Waar is mijn oude telefoon? Niet dat ik hem terug wil uiteraard maar toch vreemd dat je er niets van te horen krijgt. Ben nog benieuwd naar de compensatie van het abonnementsgeld….

Succes allemaal…het einde is in zicht

Dit lijkt mij de oplossing waar heeeel veel mensen op zitten te wachten.

Maar je hebt je toestel niet van tevoren naar Reconext hoeven te sturen dus? Dat is wel merkwaardig want heeft (tot nu toe) iedereen wel moeten doen.

Maar mooi natuurlijk dat het voor jou is opgelost.

Dit lijkt mij de oplossing waar heeeel veel mensen op zitten te wachten.

Maar je hebt je toestel niet van tevoren naar Reconext hoeven te sturen dus? Dat is wel merkwaardig want heeft (tot nu toe) iedereen wel moeten doen.

Maar mooi natuurlijk dat het voor jou is opgelost.

Nee er staat in de mail een hele instructie hoe en wat, dat ik na akkoord (wat ik nu heb gedaan) binnen 4 weken een iPhone 13 opgestuurd krijg en na ontvangst mijn iPhone 11 op moet sturen. Denk dat er wellicht veel klachten waren dat er toch veel mensen een tijd zonder telefoon zaten. Dat is ook iets wat een probleem voor mij zou zijn eigenlijk ivm werk bereikbaar moeten zijn 

Ik hoor maanden niks van kpn alleen een sms om nog even te wachten 👎

Ik hoor maanden niks van kpn alleen een sms om nog even te wachten 👎

Dat sms’je kreeg ik 2 weken terug en nu deze mail. Dus wie weet..