Skip to main content

Hoi, 

Sinds kort heb ik zeer slecht bereik met 4G op mijn iPhone 11. Hij maakt niet tot nauwelijks verbinding. Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd toe te passen (https://www.kpn.com/service/ugs/storing-mobiel-internet en VolTE staat ook aan), maar dit lijkt niet te werken. Zodra ik Wifi-verbinding heb, is er niets aan de hand. 

Wat kan ik doen om dit op te lossen? Op deze manier is mijn telefoon niet goed werkbaar. 

Ik hoor het graag!

Laten we het hopen …

en anders gewoon weer wachten 

Ik heb zojuist een mail en sms gekregen.

Daarin staat dat ik binnen een maand een iPhone 13 opgestuurd krijg en dan mijn iPhone 11 retour moet sturen, na ontvangst van de iPhone 13. (Mocht je die niet opsturen brengen ze de kosten van de iPhone 13 in rekening circa 530euro) 

Ook storten ze het abonnementsgeld terug vanaf mei.

Vind deze oplossing dan wel beter want zag ook dat sommige mensen hun iPhone opstuurde en daarna pas een nieuwe kregen, dan zit je best een tijd zonder telefoon. 
iemand anders ook deze mail ontvangen? 

Bizar weer. Wat een willekeur in oplossingen. @KPN Is dit de nieuwe procedure? Krijgen alle wachtenden binnenkort deze mogelijkheid?

Toeval bestaat niet zullen we maar zeggen. Ik heb echt net na mijn vorige bericht ook de betreffende mail ontvangen. Eind goed al goed?

Ik heb ook een mail gekregen om mijn iPhone 11 op te sturen. Na ontvangst van een iPhone 13. En abonnementskosten worden ook (deels?) vergoed.
Net het online formulier voor terugsturen ingevuld.

Ik verneem hier en daar dat klanten nu worden geholpen aan nieuwe toestellen en worden gecompenseerd voor abonnementskosten… maar ik hoor nog he-le-maal niks.. 
Ben ik de enige en is iedereen al netjes geholpen?

Ik verneem hier en daar dat klanten nu worden geholpen aan nieuwe toestellen en worden gecompenseerd voor abonnementskosten… maar ik hoor nog he-le-maal niks.. 

Het kan wel even duren. Bij mij duurde het denk 3 maanden. Wanneer heb jij kpn gebeld?

Ik Heb vorige week nieuwe telefoon gekregen en ga mn oude nu terug naar kpn sturen. Abonnementsgeld was ook vorige week terug gestort. 

Het kan wel even duren. Bij mij duurde het denk 3 maanden. Wanneer heb jij kpn gebeld?

Ik Heb vorige week nieuwe telefoon gekregen en ga mn oude nu terug naar kpn sturen. Abonnementsgeld was ook vorige week terug gestort. 

Eind mei begonnen met bellen. Juli ticket aangemaakt….

Oef, dan ben je inderdaad al even aan het wachten, ​@Niels Mostert. Bij wijze van uitzondering kan ik voor je nakijken wat in jouw geval de status is. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen? Laat even weten hier als je dat gedaan hebt.

Oef, dan ben je inderdaad al even aan het wachten, ​@Niels Mostert. Bij wijze van uitzondering kan ik voor je nakijken wat in jouw geval de status is. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen? Laat even weten hier als je dat gedaan hebt.

Done, bedankt Erik. Gisteren nog een keer gesproken met iemand van de klantenservice, die zou weer een nieuwe toevoeging doen aan de bestaande ticket die bij NSSD open staat, maar kon geen direct conctact met ze leggen. Enige wat ze kon zien is dat de ticket nog open staat. 
Benieuwd wat jij kunt achterhalen. 

Dank je, ​@Niels Mostert. Ik zie dat het om vier telefoonnummers gaat. Ik heb er naar gekeken en stuur je zodadelijk via privébericht even de stand van zaken (i.v.m. overzicht en privacy).