Skip to main content

Hoi, 

 

Sinds kort heb ik zeer slecht bereik met 4G op mijn iPhone 11. Hij maakt niet tot nauwelijks verbinding. Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd toe te passen (https://www.kpn.com/service/ugs/storing-mobiel-internet en VolTE staat ook aan), maar dit lijkt niet te werken. Zodra ik Wifi-verbinding heb, is er niets aan de hand. 

Wat kan ik doen om dit op te lossen? Op deze manier is mijn telefoon niet goed werkbaar. 

 

Ik hoor het graag!

Update naar iOS 18 heeft het probleem (iPhone 11) bij mij persoonlijk niet verholpen. Had even stille hoop vanmiddag maar dat mocht niet baten. Viel meerdere keren terug naar ‘EDGE’ of simpel weg geen verbinding met wel de 4G verbinding indicatie. 

Ik draai ook al een week op iOS 18 maar dat maakt geen verschil vaak geen of heeeeeel traaaaag😞


Ik hoop dat ik vandaag gebeld wordt.


Ik hoop dat ik vandaag gebeld wordt.

Denk dat iedereen dat hoopt🤞🏻


KPN mag echt dankbaar zijn dat het nog zoveel trouwe en geduldige klanten heeft. Het probleem is al bijna 4 maanden aan de gang. 


Nou @Matthew83 bij mij heeft dat puur te maken met dat mijn abonnementsperiode nog loopt en ik nu niet kan overstappen met nummerbehoud.


Ik lees in dit topic bijna alleen over de dataverbinding problemen. Hebben jullie ook allemaal last van niet bereikbaar zijn, na een paar seconden verbreken van verbinding, bij gewoon ouderwets bellen op IPhone 11. Heb ook een ticket aan laten maken hierover met ook 3 weken wachttijd….


Bij mij hetzelfde probleem 


Gisteren gebeld met de helpdesk en er is een ticket aangemaakt. Daar krijg je als klant geen bevestiging van. Vanuit KPN was er geen enkele oplossing beschikbaar of enig zicht op een oplossing. Alleen dat er aan wordt gewerkt. Onbestaanbaar, ik betaal elke maand veel geld voor een unlimited abonnement dat ik veel gebruik aangezien ik voor werk veel onderweg ben en dus de telefoon een wifi spot moet kunnen zijn. Met deze internetproblemen wordt het werk vrijwel onmogelijk gemaakt. Internet werkt niet (een ‘E’ bij verbinding) of heel traag, en regelmatig ben ik in een telefoongesprek niet te verstaan, valt de verbinding weg. Zeer frustrerend. Ik wordt binnen 5-7 werkdagen terug gebeld is mij beloofd. Ik heb er geen vertrouwen in dat dit überhaupt gebeurt, laat staan dat er dan een oplossing is. 


Ik lees in dit topic bijna alleen over de dataverbinding problemen. Hebben jullie ook allemaal last van niet bereikbaar zijn, na een paar seconden verbreken van verbinding, bij gewoon ouderwets bellen op IPhone 11. Heb ook een ticket aan laten maken hierover met ook 3 weken wachttijd….

Ja ik ook hoor. Niet perse dat de verbinding verbreekt maar men hoort mij niet omdat ik geen 4g heb dan de verbinding is gewoon compleet weg. Alleen met wifi bellen horen mensen mij😑


Gisteren gebeld met de helpdesk en er is een ticket aangemaakt. Daar krijg je als klant geen bevestiging van. Vanuit KPN was er geen enkele oplossing beschikbaar of enig zicht op een oplossing. Alleen dat er aan wordt gewerkt. Onbestaanbaar, ik betaal elke maand veel geld voor een unlimited abonnement dat ik veel gebruik aangezien ik voor werk veel onderweg ben en dus de telefoon een wifi spot moet kunnen zijn. Met deze internetproblemen wordt het werk vrijwel onmogelijk gemaakt. Internet werkt niet (een ‘E’ bij verbinding) of heel traag, en regelmatig ben ik in een telefoongesprek niet te verstaan, valt de verbinding weg. Zeer frustrerend. Ik wordt binnen 5-7 werkdagen terug gebeld is mij beloofd. Ik heb er geen vertrouwen in dat dit überhaupt gebeurt, laat staan dat er dan een oplossing is. 
 

 

zou er niet van uitgaan binnen 5-7 werkdagen. Mijn ticket is al 1,5 week geleden aangemaakt en niets gehoord. Bij sommige mensen zeggen ze weer dat ze binnen 21 dagen gebeld worden 


Ja ik ook hoor. Niet perse dat de verbinding verbreekt maar men hoort mij niet omdat ik geen 4g heb dan de verbinding is gewoon compleet weg. Alleen met wifi bellen horen mensen mij😑

Bedankt voor je antwoord. Maar normaal bellen en 4g/data staat toch los van elkaar?  Ik bedoel dus gewoon bellen wat je ook zou moeten kunnen doen als je data zou uitzetten.


Bedankt voor je antwoord. Maar normaal bellen en 4g/data staat toch los van elkaar?  Ik bedoel dus gewoon bellen wat je ook zou moeten kunnen doen als je data zou uitzetten.

Het netwerk is gewoon niet goed, ik las in een nieuwsbericht dat het te maken heeft met dat er gewoon geen goeie connectie is met de zendmasten van kpn en iPhone 11. Als er geen goed netwerk is dan is bellen ook lastig. Ik ben echt alleen te verstaan als ik verbinding heb met wifi op kantoor en vanuit huis. Als ik op pad ben dan krijgen mensen mijn voicemail als ze me bellen of het gaat wel over en na 3 seconde horen ze me niet meer.  Internet idem dito. Whatsapp komt nog redelijk binnen, maar een parkeerapp of ing app of iets opzoeken op google als ik niet verbonden ben met wifi, vergeet het maar. 


Gisteren gebeld met de helpdesk en er is een ticket aangemaakt. Daar krijg je als klant geen bevestiging van. Vanuit KPN was er geen enkele oplossing beschikbaar of enig zicht op een oplossing. Alleen dat er aan wordt gewerkt. Onbestaanbaar, ik betaal elke maand veel geld voor een unlimited abonnement dat ik veel gebruik aangezien ik voor werk veel onderweg ben en dus de telefoon een wifi spot moet kunnen zijn. Met deze internetproblemen wordt het werk vrijwel onmogelijk gemaakt. Internet werkt niet (een ‘E’ bij verbinding) of heel traag, en regelmatig ben ik in een telefoongesprek niet te verstaan, valt de verbinding weg. Zeer frustrerend. Ik wordt binnen 5-7 werkdagen terug gebeld is mij beloofd. Ik heb er geen vertrouwen in dat dit überhaupt gebeurt, laat staan dat er dan een oplossing is. 
 

 

zou er niet van uitgaan binnen 5-7 werkdagen. Mijn ticket is al 1,5 week geleden aangemaakt en niets gehoord. Bij sommige mensen zeggen ze weer dat ze binnen 21 dagen gebeld worden 

Ik wacht al 2 maanden..


Bedankt voor je antwoord. Maar normaal bellen en 4g/data staat toch los van elkaar?  Ik bedoel dus gewoon bellen wat je ook zou moeten kunnen doen als je data zou uitzetten.

Het netwerk is gewoon niet goed, ik las in een nieuwsbericht dat het te maken heeft met dat er gewoon geen goeie connectie is met de zendmasten van kpn en iPhone 11. Als er geen goed netwerk is dan is bellen ook lastig. Ik ben echt alleen te verstaan als ik verbinding heb met wifi op kantoor en vanuit huis. Als ik op pad ben dan krijgen mensen mijn voicemail als ze me bellen of het gaat wel over en na 3 seconde horen ze me niet meer.  Internet idem dito. Whatsapp komt nog redelijk binnen, maar een parkeerapp of ing app of iets opzoeken op google als ik niet verbonden ben met wifi, vergeet het maar. 

Gelijk wat ik ondervind. 


Ik lees in dit topic bijna alleen over de dataverbinding problemen. Hebben jullie ook allemaal last van niet bereikbaar zijn, na een paar seconden verbreken van verbinding, bij gewoon ouderwets bellen op IPhone 11. Heb ook een ticket aan laten maken hierover met ook 3 weken wachttijd….

Ja. En bij hele belangrijke gesprekken. 


Ik lees in dit topic bijna alleen over de dataverbinding problemen. Hebben jullie ook allemaal last van niet bereikbaar zijn, na een paar seconden verbreken van verbinding, bij gewoon ouderwets bellen op IPhone 11. Heb ook een ticket aan laten maken hierover met ook 3 weken wachttijd….

Ja. En bij hele belangrijke gesprekken. 

En dan nu een mail krijgen dat de prijs van je abonnement omhoog gaat ivm inflatie 😡😡


Jammer dit allemaal te lezen.

 

Ik heb al 4 maanden slecht 4G. KPN laat niets van zich horen. Heb ze meerdere keren gebeld. Eerste keer kreeg ik een nieuwe simkaart. Ben blijven bellen. Uiteindelijk vertelde een medewerker van de Klantenservice van de problemen met 4G in combinatie met de iPhone.

Dit laat dus zien dat de KPN deze problemen naar z’n klanten toe niet serieus neemt. Want niet alle servicemedewerkers weten er van. Dit zou klanten helpen, dan weten ze waar ze aan toe zijn. Dit is exemplarisch voor KPN. Ze nemen hun klantenservice niet serieus. Mijn internet heb ik al bij KPN weggehaald en dat ga ik nu ook doen met mobiel bellen.

Vorige week kreeg ik nog een ‘vrolijk’ bericht. Mijn databundel werd gratis verdubbeld. Maar enige communicatie over dat die databundel niet werkt komt er niet.

Ik ga naar een andere aanbieder. Daar zal het zeker niet beter zijn. Weinig grote bedrijven laten zich weinig gelegen liggen aan wat de klanten meemaken. Maar ik ga mij wel verzekeren dat 4G icm een iPhone 11 funcitoneert.

Succes allemaal!


Ik lees in dit topic bijna alleen over de dataverbinding problemen. Hebben jullie ook allemaal last van niet bereikbaar zijn, na een paar seconden verbreken van verbinding, bij gewoon ouderwets bellen op IPhone 11. Heb ook een ticket aan laten maken hierover met ook 3 weken wachttijd….

Ja. En bij hele belangrijke gesprekken. 

Had ik ook bij mijn iPhone 11. Dataproblemen zijn erg, maar niet bereikbaar zijn was nog erger. Veel gemiste oproepen. Ook wanneer je belt, dat plotseling het gesprek is afgebroken. Of een superhete telefoon. Met de iPhone 13 die ik nu heb, heb ik daar allemaal geen last meer van.


Ik zou inderdaad ook teruggebeld worden (in juli zou dat gebeurd moeten zijn). Tot heden nog niets gehoord dus zelf weer gebeld. Inderdaad veel van het bovenstaande wordt vernoemd.

‘Crediteringen van de afgelopen maanden kunnen we nog niet doen meneer, want het probleem is nog niet opgelost’   -KPN

Het geld verdwijnt elke maand en er gebeurd niets. Vergoedingen bestaan voor 1/30e deel van je maandbedrag volgens kpn.nl/vergoedingen oid.

Heeft iemand al geld teruggezien of een andere handreiking?


Ik heb niks gezien 


Geen enkele handreiking, alleen maar pappen en nathouden.  Tis niet te doen. Verbinding is momenteel weer echt hopeloos met zeer grote regelmaat. 

 


Facebook groep voor dit probleem:

Momenteel hebben we een Facebook groep voor klanten die problemen ervaren met de iPhone 11…

Gister is er toevallig een telefoon nummer geplaatst van de technische dienst; dit is een nieuwe manier van in contact komen met kpn t.o.v. de “normale” klanten service. 

https://www.facebook.com/share/g/sS5qCDPL39M6tevA/?mibextid=K35XfP

 

Als we de klachten samen bundelen kunnen we hopelijk tot een oplossing komen. De Nederlandse media is ook bezig met onderzoek over deze kwestie.

 

Persoonlijk hoop ik dat KPN snel met een aanbieding komt voor de klanten die al een lange tijd wachten.

https://www.facebook.com/share/g/sS5qCDPL39M6tevA/?mibextid=K35XfP


Ik ben benieuwd wanneer het een keer in Radar of Kassa wordt behandeld. Het heeft nu wel erg lang geduurd, of wordt het programma door KPN gesponsord?


Ik ben benieuwd wanneer het een keer in Radar of Kassa wordt behandeld. Het heeft nu wel erg lang geduurd, of wordt het programma door KPN gesponsord?

Zie de facebook groep van kpn klanten hiervoor 


Reageer