Skip to main content

Goedemiddag,

Afgelopen tijd bemerk ik slecht of geen verbinding op mijn Iphone 12 Pro. Diverse oplosingen geprobeerd. Bijna een ander telefoon gekocht. Maar op internet zag ik dat dit een bekend probleem is en dat dit in behandeling is. Nu word je als klant hier niet actief over geinformeerd. En dat het goed is om een klacht hierover in te dienen. Daar wordt verwezen naar 0800-0402 om de klacht te melden. Als je belt dan wordt je eerst weer doorwezen naar een SMS om het probleem op te lossen (en die jij al diverse keren hebt uitgevoerd). Maar je wilt uiteindelijk iemand spreken. Dat lukt uiteindelijk. En hij vertelt mij doodleuk dat ik maar een klacht moet melden op internet en sluit af met doei……!!!!! Internet verwijst mijn telkens naar 0800-0402 en  ook afsluiten als  je een klacht hebt met "Doei", daar ben ik niet van gediend. Gemakszuchtig allemaal.

Verder zou ik graag een compensatie willen voor het ongemak. Bijna een nieuw telefoon gekocht, nu nog steeds last van de verstoring en al geruime tijd slechte verbinding of geen verbinding…….Daarnaast zou KPN in het vervolg meer pro-actief zijn klanten kunnen informeren.

 

Tot zover mijn relaas.

Mvg

B.G. Zwart

 

Ik denk dat de helpdesk er ook wel een beetje klaar mee is :(

Maar je moet echt aanhouden om een ticket te laten maken. Daarna, als het echt is doorgevoerd, eventueel een klacht aan laten maken. Ze verwijzen je door naar de site, maar hier hoef je geen genoegen mee te nemen. 
 

Op RTL nieuws staat dat je enkel compensatie krijgt na het melden middels een ticket. Dus ik zal het nog een keer proberen en een beetje aandringen. Erg makkelijk van ze om gewoon ‘doei’ te zeggen.


Hi @Brian Zwart,

Allereerst heel vervelend dat je problemen hebt met de verbinding, dat het dan verder zo moeizaam gaat met het aanmelding van je storing helpt niet mee 😕

Zoals @Matthew83 al aangeeft: het is erg van belang dat er een melding aan wordt gemaakt bij de technische dienst. Dit is wat anders dan een klacht, en zo'n melding (storingsticket) kan ook alleen maar door een telefonische collega aangemaakt worden. Als deze succesvol aangemaakt is, zal je via sms van het verdere verloop op de hoogte worden gehouden!

Ik wil je dus aanraden om echt nogmaals te bellen en aan te geven dat er een ‘storingsticket voor de NSSD’ aangemaakt moet worden. Ik hoop dat je volgende gesprek wat soepeler zal verlopen!


Reageer