Skip to main content
Vraag

Slechter mobiel bereik de laatste tijd zowel rondom huis als elders

• July 13, 2026
  • 1 reactie
  • 6 keer bekeken

Sinds enkele weken ervaar ik ernstige problemen met zowel het mobiele netwerk als het internet van KPN.

De dekking is op verschillende locaties in Nederland opvallend slecht. Regelmatig heb ik een zwakke of wegvallende verbinding, waardoor mobiel internet en bellen niet goed functioneren.

Ik ben niet de enige die dit ervaart. Mijn partner, die eveneens klant is bij KPN, heeft dezelfde problemen. Daarnaast hoor ik van meerdere bewoners in onze wijk dat zij vergelijkbare klachten hebben. Ook van andere KPN-gebruikers uit verschillende delen van het land hoor ik steeds vaker dat zij last hebben van een sterk verslechterde dekking.

Ik wil graag weten of er bij KPN een storing of ander netwerkprobleem bekend is dat deze klachten kan verklaren. Daarnaast ontvang ik graag informatie over wat eraan wordt gedaan en wanneer verbetering wordt verwacht.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Anita_Anita, welkom op onze community! Wat vervelend dat je last heb van slechte dekking! 
Op kpn.com/storing kun je controleren of er een storing is en deze ook melden. Op kpn.com/dekking kun je zien wat voor dekking er hoort te zijn.

Als het via de site niet lukt of je wilt hier graag een ticket voor aanmaken kun je met ons bellen, dan denken mijn collega's even mee. Op onze website kun je een belafspraak maken