Skip to main content

slordig bij verzorgen van bestellling

  • August 30, 2020
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Ik heb een afspraak voor levering van mijn mobiele telefoon, tijdslot ingevuld tussen 13.15 en 17.30 uur ingevuld. Ik zorgde dat ik om 13.00 uur thuis was, helaas was de koerier reeds om 12.08 geweest, en telefonisch ook voor Reviva niet bereikbaar. Slechte service.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 4, 2020

Hallo @tonyJ Da's inderdaad erg jammer en spijtig dat het zo gelopen is. Je hebt 'm inmiddels wel goed ontvangen?