Skip to main content
Beantwoord

Smartwatch bestellen lukt niet. Afronding bestelling loopt niet door

• May 30, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

ik probeer nu al 1,5 week lang een smartwatch te bestellen met Esim. ik ben een vaste klant bij jullie met meerdere abobementen. maar met de smartwatch gaat het steeds mis bij bestellen en betalen, hier staat als ik op die knop druk dat het enkele seconde duurd maar tevens word ik niet doorgestuurd om daadwerkelijk de bestelling te betalen en af te ronden, erg vervelend gezien ik daar nu al een tijd mee bezig ben en de smartwatch eerst 30 mei was kwa aankomt en nu al 17 juni. hoor graag naar een oplossing.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Harriet19, welkom op onze community! Hoelang ben je al klant bij ons? Het kan zijn dat dit niet lukt als je een nieuwe klant bent. 

Je kunt hierover ook even met ons bellen, dat praat wat makkelijker. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Harriet19, welkom op onze community! Hoelang ben je al klant bij ons? Het kan zijn dat dit niet lukt als je een nieuwe klant bent. 

Je kunt hierover ook even met ons bellen, dat praat wat makkelijker. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.