Skip to main content

Hoe kan het dat ik een SMS krijg dat ik op 50% zit van mijn belminuten terwijl ik onbeperkt bellen heb?

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Heb dezelfde mail gehad!

Denk een foutje 


@Wolf359 Welkom op het forum. Als je inderdaad onbeperkt bellen hebt dan is dit een vreemde SMS. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken hoe het kan dat je deze SMS ontvangt. 


Forumprofiel aangepast!


@Wolf359  en @MHit 

Gewoon  negeren lees ik Hier

 

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 


Top!

Bedank voor de snelle reactie 


Graag gedaan @MHit 


@MHit Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. Ik zie dat @Tycha je al van het juiste antwoord voorzien heeft. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.🙂 @Tycha Bedankt voor de ondersteuning!


@Wolf359 Welkom op het forum. Als je inderdaad onbeperkt bellen hebt dan is dit een vreemde SMS. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken hoe het kan dat je deze SMS ontvangt. 


Heb mijn profiel aangepast.


@Wolf359 Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel, ik heb het even gecontroleerd en voor jou geldt hetzelfde. Je hoeft je geen zorgen te maken, voor meer informatie kun je een kijkje nemen in dit topic.Â