Skip to main content

Sinds mijn prepaid telfort overgenomen is door kpn,ben ik al mijn oudere sms berichten kwijt

en er zat een contact tussen diececht belangrijk voor me was en die ik nu niet meer heb

hoe krijg ik mijn sms berichten terug?

Hoi @Loulou61, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Ik ben alleen wel bang dat je de berichten niet meer terug krijgt. 

Want ik begrijp dat de berichten niet op telefoon zijn opgeslagen. Of heb je een nieuwe telefoon? Of jouw toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Of door de simwissel van Telfort naar KPN. Dit kunnen allemaal oorzaken zijn. :(


Indien de SMS berichten lokaal op het simkaartje werden opgeslagen kunt u proberen de oude tft simkaart in uw toestel te stoppen en dan screenshots maken van de belangrijke sms'jes. Je hebt in deze tijd dan geen verbinding want de simkaart werkt uiteraard niet meer. 


Had je dat alleen in je sms berichten? Zo iemand zet je toch (direct) in je contacten???? :scream:


Heb je hetzelfde probleem als je die op de simkaart opslaat en niet in het toestel geheugen, zijn ze ookweg bij een sim kaart wissel.


Ik heb het nummer intussen terug en meteen aan mijn contacten toegevoegd.

zal ik voortaan meteen doen

bedankt voor jullie reacties.


Heel fijn. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.