Skip to main content
Beantwoord

SMS bij 80% verbruik

  • March 30, 2020
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste,

Ik heb prive ook een data unlimited abonnement en krijg daar netjes meldingen wanneer ik een bepaald verbruik heb. dan weet ik dat ik moet aanvullen, wat deze berichten dan weer handig maakt.

Nu heb ik recentelijk een zakelijke SIM aangevraagd, hier krijg ik deze meldingen echter niet. is dit aan te zetten of werkt dat anders?

 

Groet

 

Richard

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Richard.077 welkom op het forum!
Je kunt deze vraag het beste bij KPN Zakelijk neerleggen! Zij hebben ook een forum maar je kunt ze ook telefonisch bereiken op 0800-0403 of via de chat op de site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Richard.077 welkom op het forum!
Je kunt deze vraag het beste bij KPN Zakelijk neerleggen! Zij hebben ook een forum maar je kunt ze ook telefonisch bereiken op 0800-0403 of via de chat op de site.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!