Skip to main content
Hoe kan ik een sms blokkering naar betaalde sites opheffen?
Goedemiddag @wriet, Blokkeren en deblokkeren van sms-diensten zelf kan via www.payinfo.nl. Maar het kan zijn dat er een deblokkadeslot op is gezet. Een deblokkadeslot zorgt ervoor dat je sms-diensten niet kunt deblokkeren. Als het je niet lukt, dan kunnen wij het deblokkadeslot opheffen. Daarvoor heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Je moet er wel rekening mee houden dat er extra kosten in rekening gebracht kunnen worden wanneer je gebruik maakt van betaalde sms diensten. Deze kosten crediteren we niet wanneer er bewust wordt gekozen om het deblokkadeslot op te heffen.
Ik heb 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) toegevoegd aan het forum profiel. Wil je mijn deblokkadeslot opheffen?

mvg

Wim Rietveld.
Bedankt @wriet! Ik heb de blokkade opgeheven. Binnen nu en twee uur kun je er weer gebruik van maken 🙂 Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer