Skip to main content
Beantwoord

Sms code om online mobiel abonnement te verlengen komt niet aan

• April 23, 2025
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Op de telefoon van mijn vrouw ontvang ik geen sms bericht van KPN wanneer ik een code aanvraag voor verlengen. ook de sms code voor een nieuwe simkaart ontvang ik niet

Beste antwoord door Maja van KPN

Ojee, wat onhandig ​@M Blm 😐

Hebben jullie inmiddels het advies van Michel opgevolgd en is het bij 1 van onze winkels wél gelukt om te verlengen? Mocht een bezoekje aan 1 van onze KPN winkels niet (snel) mogelijk zijn, dan wil ik je aanraden om toch even contact te zoeken met onze rechtstreekse klantenservice, zodat er even met jullie meegekeken kan worden! Dat kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Daarbij wordt je teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@M Blm 

Welkom op de community van KPN.

Krijg je geen verificatiecode per sms binnen, dan zit er niets anders op om bij een KPN Winkel langs te gaan en daar je abonnement te verlengen.
In een KPN Winkel kun je namelijk ook je mobiele abonnement verlengen, en daarbij heb je geen verificatiecode nodig, maar uiteraard wel een geldig legitimatiebewijs van de contractant waarvan het contract verlengd moet worden.

Dit kan een verlenging zijn zonder (sim only) of met toestel naar keuze.

Ook een nieuwe simkaart ontvangen, kan binnen een KPN winkel geregeld voor je worden, dan krijg je hem direct en geactiveerd mee naar huis.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Ojee, wat onhandig ​@M Blm 😐

Hebben jullie inmiddels het advies van Michel opgevolgd en is het bij 1 van onze winkels wél gelukt om te verlengen? Mocht een bezoekje aan 1 van onze KPN winkels niet (snel) mogelijk zijn, dan wil ik je aanraden om toch even contact te zoeken met onze rechtstreekse klantenservice, zodat er even met jullie meegekeken kan worden! Dat kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Daarbij wordt je teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt 🙂

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

We hebben niets meer van je gehoord en ik hoop dat dit inhoudt dat het verlengen inmiddels gelukt is 🙂