Skip to main content

Beste medewerker,  ik blijf sms’jes ontvangen van 66235363. Deze zijn leeg. Het nummer heb ik direct geblokkeerd. Ook heb ik via payinfo een blokkade. Toch wil ik dit graag gestopt hebben. Kan dit nr svp geblokkeerd worden? Op internet lees ik meer mensen over dit nummer. Graag kom ik niet voor ongevraagde kosten oid. Hopelijk kunt u mij en anderen helpen.

Hoi @Kroko515, thanks voor je berichtje! Welkom op ons Forum. Sorry dat ik nu pas toe kom aan je topic maar het is momenteel erg druk. Wat vervelend om te lezen dat je overlast ervaart. We hebben een Melden overlast pagina. Daar kun je in ieder geval het nummer invullen. Goed om te lezen dat je het nummer geblokkeerd hebt. Helaas is dat iets wat alleen jij zelf kan doen. Wij kunnen achter de schermen geen nummers blokkeren. 

 

Hopelijk is het sinds de blokkade al afgenomen. 


Dank je wel voor de reactie Loes. Op de link wordt aangegeven dat het om telefoneren gaat. Ik heb desondanks de tijden en data van het ge-spam-sms genoteerd.

het is afgenomen, maar sluit vooral dat nr af zou ik zeggen.


Beste Loes, Net helaas bericht ontvangen dat kpn niets kan doen. Ik heb gelukkig al even geen berichten gehad, maar het zou fijner zijn als dit soort dingen geblokkeerd kunnen worden. Hopelijk komt er in de toekomst een oplossing voor.


@Kroko515 balen om te horen! Dank voor de tip. Helaas is het voor ons niet altijd mogelijk om willekeurige nummers te blokkeren. Dat kan de gebruiker zelf doen in het toestel. Wellicht dat we hier voor in de toekomst een oplossing voor kunnen vinden. Ik ga het in ieder gevel doorzetten!


Reageer