Skip to main content
Beantwoord

SMS diensten deblokkeren

  • February 22, 2020
  • 9 reacties
  • 67 keer bekeken

Pablo55utkk7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Goedendag,

Ook ik zou het slot er wel af willen hebben; af en toe idd naar n radiostation kunnen smssen of TVOH is nu nml niet mogelijk

Kan iemand daarbij helpen ?

Dank u wel

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank je, Pablo. Ik heb de boel zojuist voor je gedeblokkeerd. Dat wordt binnen nu en twee uur uitgevoerd. Je krijgt er ook nog een sms over.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 23, 2020

Hoi Pablo, daar kan ik mee helpen :) Vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt, dan verwijder ik de blokkade.


Pablo55utkk7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2020

Ja done Erik


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 25, 2020

Dank je, Pablo. WIl je ook nog het 06-nummer of het klantnummer daarvan invullen? Laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag. 


Pablo55utkk7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 28, 2020

Ja ook gedaan Erik, zie formulier


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 2, 2020

Dank je, Pablo. Ik heb de boel zojuist voor je gedeblokkeerd. Dat wordt binnen nu en twee uur uitgevoerd. Je krijgt er ook nog een sms over.


Pablo55utkk7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2020

thnx Erik, het is nu 4 maart; nog geen sms ontvangen….:wink:

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie ook inderdaad geen sms staan. Het deblokkeren leek ook niet gepakt te hebben, dus heb het zojuist opnieuw gedaan. Je zou dan nu binnen twee uur een sms moeten hebben ter bevestiging.


Pablo55utkk7
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2020

GEEN sms ontvangen…het is nu al weer 15.00 uur…....ik krijg bijna het gevoel van laat het maar helemaal zitten…..wat ik ook nog kwijt wil is, en daar kun jij niets aan doen….waarom in vredesnaam al die poespas...ik wil gewoon zelf kunnen bepalen wat ik sms...ik ben toch goed voor mijn eigen geld….:dizzy_face:

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je kunt dit ook zelf aanpassen, Pablo. Dat gaat dan via www.payinfo.nl. Het kan alleen niet op die manier als je het deblokkadeslot actief hebt staan. Als dat zo is, dan kan alleen de klantenservice helpen, en jij had ook een deblokkadeslot. Inmiddels zie ik dat het deblokkeren gelukt is. Ondanks dat er geen sms is gestuurd. Wellicht wordt dat, in tegenstelling tot de melding die ik kreeg, ook niet meer gedaan.