Skip to main content
Beantwoord

SMS gehad dat wijziging van KPN Hotspots is verwerkt

• February 10, 2026
  • 19 reacties
  • 722 keer bekeken

ik heb van KPN een sms ontvangen dat mijn wijziging van mij hotspots verwerkt is. En dat ik op mijn kpn kan zien hoe of wat. waar vind ik dat? iK HEB OOK NIETS GEWIJZIGD.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Dag allen, we hebben een update voor je.

Het euvel is boven water. Het gaat om een opschoning onder water in een van onze systemen. De sms die jullie hebben gekregen had niet verzonden moeten worden. KPN HotSpots waren voorheen alleen beschikbaar voor KPN-klanten en daarom aan de abonnementen gekoppeld, maar tegenwoordig zijn de HotSpots beschikbaar voor iedereen.

De sms zal nu verder niet meer verstuurd worden, excuses voor het ongemak en we danken jullie voor alle signalen en daarmee de hulp om het op te lossen!

19 reacties

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Ik heb ook een bericht ontvangen van bestelling of wijziging van KPN Hotspots is verwerkt. Maar ik heb helemaal geen aanvraag gedaan of wijziging aangevraagd!

• Slimmerik
  • February 10, 2026

volg dit topic op de voet. ook ik krijg zojuist zo’n zelfde bericht.

Bericht schijnt wel van kpn te komen. Zeker in de tijd van online fraude had het de kpn wel gesierd om iets meer uitleg te geven alvoor.

• Slimmerik
  • February 10, 2026

Helaas is de chatbot te dom en medewerkers niet beschikbaar

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Ik heb ook een sms ontvangen maar niks veranderd ?? 

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Hier hetzelfde, heb gezocht maar niks gevonden, reactie hier dan maar om dit te volgen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo allemaal,

Er wordt op dit moment onderzocht waarom dit bericht naar jullie is verzonden. Zodra er meer bekend is, laat ik het uiteraard weten. 

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Heb hetzelfde ontvangen 

• Topper
  • February 10, 2026

Heb ook het zelfde bericht ontvangen.

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Zelfde bericht gehad. 

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Ik heb dit bericht ook ontvangen.

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Ik krijg van kpn een bericht dat mijn hotspot is aangepast maar ik heb niet gevraagd. Hoe kan dit?

JanD
Superuser
  • February 10, 2026

Beste ​@Paul van B daar is al een topic over en KPN is bezig dit uiteraard te zoeken. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 10, 2026

Houd deze in de gaten ​@Paul van B .

Admin: berichten samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Heb ook bericht ontvangen over wijziging op hotspots maar heb helemaal niets aangevraagd!! 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Ook ik kreeg vandaag (18:41) een smsje van KPN met deze tekst terwijl ik niks aangepast heb:

“Beste klant, je bestelling of wijziging van KPN HotSpots is verwerkt. Ga naar MijnKPN (kpn.com/mijnkpn) voor meer informatie. Groet, KPN”

• Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Ik heb hetzelfde bericht ontvangen. Nu ben ik benieuwd of er echt iets gewijzigd is vanuit KPN of dat er in hun systeem iets mis is gegaan dat meerdere mensen een onjuist SMSje hebben gehad.. 

• Nieuwkomer
  • February 11, 2026

Ik heb deze ook ontvangen. Is er nu al iets bekend inmiddels?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen, dank voor de signalen! We hebben het doorgegeven en het wordt nagekeken wat de reden is dat de sms’jes verstuurd zijn. Zo gauw we er nieuws over hebben, delen we het hier!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dag allen, we hebben een update voor je.

Het euvel is boven water. Het gaat om een opschoning onder water in een van onze systemen. De sms die jullie hebben gekregen had niet verzonden moeten worden. KPN HotSpots waren voorheen alleen beschikbaar voor KPN-klanten en daarom aan de abonnementen gekoppeld, maar tegenwoordig zijn de HotSpots beschikbaar voor iedereen.

De sms zal nu verder niet meer verstuurd worden, excuses voor het ongemak en we danken jullie voor alle signalen en daarmee de hulp om het op te lossen!