Skip to main content
Beantwoord

sms gemiste oproep herhaalt zich

• September 28, 2021
  • 13 reacties
  • 330 keer bekeken

Vandaag om 10.42 heb ik een oproep gemist. Inmiddels heb ik al nu (19.55 uur) al 52x een sms gehad waarin gemeld wordt dat ik de oproep van 10.42 heb gemist. Het blijft binnenkomen. Al vanalles geprobeerd: iPhone uit, melding per sms bij gemiste oproep staat inmiddels uit etc. Hoe stop ik dit?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Lin v ,

Heb je de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te plaatsen en dan te wachten tot de sms daarop binnenkomt? Als dat is gebeurd, plaats 'm dan weer in jouw toestel. Dat is een trucje dat in het verleden goed werkte en ik hoop dat het daarmee opgelost is

Aanvulling 29-9-2021: Het toestel helemaal uit- en aanzetten OF tijdelijk de vliegtuigmodus inschakelen kan dit euvel ook verhelpen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 28, 2021

Hallo @Lin v ,

Heb je de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te plaatsen en dan te wachten tot de sms daarop binnenkomt? Als dat is gebeurd, plaats 'm dan weer in jouw toestel. Dat is een trucje dat in het verleden goed werkte en ik hoop dat het daarmee opgelost is

Aanvulling 29-9-2021: Het toestel helemaal uit- en aanzetten OF tijdelijk de vliegtuigmodus inschakelen kan dit euvel ook verhelpen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 28, 2021

Zojuist geprobeerd, maar ik krijg de sms toch weer binnen als ik de Sim kaart weer in mijn eigen telefoon heb.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 28, 2021

Welkom hier @Lin v! Fijn dat je ons gevonden hebt. Jammer dat de tip van Noordzee niet geholpen heeft. Hoe je dit kunt oplossen, weet ik zo 1..2..3.. niet, maar ik zoek het graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer is voldoende. 

Heb je trouwens je telefoon al eens op vliegtuigstand gezet óf helemaal uit- en aangezet? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 28, 2021

Jammer dat het niet werkte. Misschien nog een keer proberen? 
In dit topic heeft het nl al bij verschillende mensen gewerkt: 

En anders stopt het vanzelf na 72 uur. Maar zo’n lange periode wil je natuurlijk niet…..

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 28, 2021

Welkom hier @Lin v! Fijn dat je ons gevonden hebt. Jammer dat de tip van Noordzee niet geholpen heeft. Hoe je dit kunt oplossen, weet ik zo 1..2..3.. niet, maar ik zoek het graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer is voldoende. 

Heb je trouwens je telefoon al eens op vliegtuigstand gezet óf helemaal uit- en aangezet? 

Hoi Lisa,

ik heb mijn gegevens ingevuld. Ik had ook al mijn telefoon helemaal uitgezet, maar dat helpt ook niet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 28, 2021

Jammer dat het niet werkte. Misschien nog een keer proberen? 
In dit topic heeft het nl al bij verschillende mensen gewerkt: 

En anders stopt het vanzelf na 72 uur. Maar zo’n lange periode wil je natuurlijk niet…..

Die 72 uur is wel te doen, was bang dat het niet meer zou stoppen…. Bedankt voor je reacties!

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 28, 2021

@Lin v Bedankt voor je gegevens. Ik heb ze alleen niet meer nodig:grimacing: . Mijn excuses! Het probleem is inmiddels bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra ik een update heb, laat ik het hier aan je weten :innocent:

• Deelnemer
  • September 29, 2021

Ik hoor het graag heb hier ook last van en bij de klantenservice konden ze me niet helpen.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 29, 2021

Komt goed @Errewin! Had je de tips die in het bericht van Noordzee staan al geprobeerd? 

• Deelnemer
  • September 29, 2021

Ja uitzetten helpt niet. Heb ook geen andere tel optie om sim over te zetten. En iid ook een iphone 8

• Nieuwkomer
  • September 30, 2021

Beste KPN, 

Is er al een oplossing voor dit probleem? Ik word hier nogal gek van. Heb inmiddels 200 smsjes ontvangen van 1 gemiste oproep.. 

Graag bericht!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 2, 2021

Bij mij is het inmiddels vanzelf gestopt.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • October 2, 2021

Is inmiddels opgelost allen!Â