Skip to main content

Zoals de titel al zegt, kids sim aangevraagd, nu sns op de iphone van mijn dochter, maar de sms wil niet versturen 🥺

Zoals de titel al zegt, kids sim aangevraagd, nu sns op de iphone van mijn dochter, maar de sms wil niet versturen 🥺

Misschien is het gemakkelijker om even contact op te nemen met KPN (0800-0402) en de situatie telefonisch uit te leggen. In sommige gevallen kan de nieuwe provider (KPN) op basis van het simkaart nummer behorende bij de simkaart van de oude provider (Lebara), als nog nummerbehoud in gang zetten en is het sturen van een SMS niet nodig.

Mocht er om een simkaart nummer gevraagd worden, dan is het wel nodig om het flipje waarin de simkaart zat of de simkaart zelf bij de hand te hebben. Hierop bevind zich namelijk het simkaartnummer.


Ja had ik al geprobeerd maar kom er niet door 😩


Als de sms niet wil lukken @MvM78, dan is het zo dat de portering met behulp van jouw klantnummer alsnog in gang gezet kan worden. Het klantnummer van jouw huidige aansluiting bij Lebara kun je doorgeven via de klantenservice op het nummer 0800-0402. 


Inmiddels met een uur telefoneren is het erdoor. KPN kon het niet, LEBARA niet te bereiken. Op enig moment wilde de sms ineens wel en toen was het binnen 10 minuten over 👍


Alsnog even een reactie:

Als prepaid Lebara heb je geen klantnummer, mail naar Lebara werd pas na 2 weken beantwoord.

KPN kon zelf niet het nummer overzetten.

2 dagen na dit bericht kon de sms ineens wel verzonden worden en was binnen 10 minuten alles geregeld !