Skip to main content
Beantwoord

SMS krijgen bij 80% verbruik

  • February 3, 2020
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Hallo, 

Tijdens Telfort abonnement kreeg ik een SMS bericht als ik 80%van internet bundel had verbruikt. Krijg ik die melding ook van KPN? Ik vind het wel fijn om dat bericht te krijgen.

 

Groet, 

Gai

Beste antwoord door Anonymous

Ja zeker krijg je berichtjes. Iets anders dan je gewend bent.

  • Notificatie sms van 80% en 100% verbruik bij Telfort gaat naar 50%, 75% en 100% bij KPN.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • February 3, 2020

Ja zeker krijg je berichtjes. Iets anders dan je gewend bent.

  • Notificatie sms van 80% en 100% verbruik bij Telfort gaat naar 50%, 75% en 100% bij KPN.

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2020

Dat is fijn! Dank.

Groet, 

Gai


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 4, 2020

Welkom hier @Gai. Fijn dat Galdor je al zo goed heeft geholpen. Als er nog eens vragen zijn ben je welkom.