Skip to main content

Ik heb hierover al telefonisch contact gehad met KPN en dit zou uitgezet zijn. Maar ik krijg elke maand op willekeurige uren (VAAK ‘S NACHTS zodat ik er wakker van wordt!)  sms met de melding ‘beste klant, vandaag starten je nieuwe bundels’.

Ik wil dit uitgezet hebben.

Daarnaast wil ik de klacht uiten dat er geen chat functie of contactformulier op de website te vinden is.

Hoi ​@Nadeem 

Welkom op de community van KPN.

Dat is inderdaad heel vervelend, als je midden in de nacht gewekt wordt door een sms bericht vanuit KPN, met daarin de melding dat je nieuwe bundels zijn ingegaan.
Daarnaast heb je hiervoor ook al contact opgenomen met de klantenservice van KPN, met het verzoek om dit voor jouw uit te zetten.

Chatten is helaas niet meer mogelijk met KPN, daar heeft KPN al een tijd geleden afscheid van genomen, aangezien het eerder wel kon.

Een klacht kun je wel online indienen bij KPN, daarvoor is een speciale online formulier.

Ik zou als eerste nog eens bellen met de klantenservice van KPN, en daar nogmaals duidelijk aangeven dat ze deze sms berichten voor je stop gaan zetten.
Het kan natuurlijk zijn, dat het vorige keer niet goed is gebeurd.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Zelf een terugbel verzoek inplannen, kan ook:

Tik hiervoor op de volgende link: Terugbel Verzoek inplannen

Om een klacht in te dienen, klik op deze link: Online Klachtenformulier

Ik heb dit probleem zelf ook gehad met 2 nummers, ook midden in de nacht elke maand een rolberoerte krijgen omdat er sms kwam : je nieuwe bundel gaat in.

Ik dacht dat dit goed was opgelost nadat ik dit via telefonische klantenservice had laten oplossen en wat bleek 1 maand later, het was niet goed gegaan.
Omdat ik er helemaal gestoord van werd en dit gevolgen had voor gezondheid heb ik een klachtenformulier ingevuld en mijn irritatie op nette maar duidelijke niet mis te verstane wijze manier uitgelegd.

Ik had geluk en kreeg iemand aan de lijn van de klachtenafdeling die wist het uiteindelijk op te lossen maar het zat wel dieper in het systeem en kan niet door een klantenservice telefonisch worden opgelost, je hebt daarvoor ander hulp nodig.

Ik raad aan dit via klachtenformulier te doen, kans dat je iemand van klantenservice aan de lijn krijgt die de juiste rechten heeft en dit goed kan oplossen is klein.

Gewoon de telefoon op "Niet storen" zetten 's nachts?

Ik zet mijn iPhone altijd voor dat ik ga slapen volledig uit.
Heb totaal geen behoefte om midden in de nacht gestoord te worden op mijn mobiel, voor mijn familie heb ik een vaste telefoonlijn waarop ze mij kunnen bellen bij spoedgevallen tijdens de nacht.

Ik heb geen vaste lijn en moet ‘s nachts bereikbaar zijn voor hulpdiensten.

Ik vind persoonlijk dat KPN helemaal geen SMS moet sturen ‘s nachts.

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en het was inderdaad niet goed uitgezet.

Dat zou nu wel het geval moeten zijn.

Bedankt voor het meedenken.

Reageer