Skip to main content
Beantwoord

SMS met datasim naar 1330 werkt niet

  • August 2, 2020
  • 1 reactie
  • 855 keer bekeken

Mijn data van iPad is op nu wil ik een sms naar 1330 sturen maar dat lukt niet. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hallo @Jan1975, welkom op het forum! Wat wil je precies doen met die sms? Als het gaat om het activeren van een extra databundel dan doe je dat door te sms’en naar 1266, niet 1330.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2020

Hallo @Jan1975, welkom op het forum! Wat wil je precies doen met die sms? Als het gaat om het activeren van een extra databundel dan doe je dat door te sms’en naar 1266, niet 1330. Â