Skip to main content

Ik probeer ook met een prepaid sim een sms met ja te sturen naar 6688 maar hij verzend niet. Is er echt geen andere manier om het nummer behoud voor elkaar te krijgen. Heb vandaag al 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad.

Ik ben al de hele dag aan het bellen tussen 2 providers om mijn nummer van een dekamobiel prepaid kaart over te zetten naar een zakelijk abb. Ik moet alleen nog een smsje versturen met ja naar 6688 maar dit lukt niet. Meerdere dingen geprobeerd om het op te lossen maar zonder resultaat. Is het echt niet mogelijk om het op een andere manier te doen.

*Admin: berichten samengevoegd.


Goedenavond @KimRijs, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat het niet lukt, kunnen er verschillende oorzaken zijn. Op het toestel staat ingesteld dat je geen betaalde sms’jes mag versturen (worden dus niet verzonden). Dit kan je oplossen door in het toestel te gaan naar instellingen > apps > menu (3 puntjes) > speciale toegang > premium sms services gebruiken > toestaan. Verder kan het zijn dat je niet voldoende beltegoed hebt en eerst moet opwaarderen op de sms te kunnen beantwoorden.

Als dit allemaal al geprobeerd is, dan kunnen we het nog met een omweg regelen. Hiervoor hebben we wel het klantnummer nodig van je huidige provider. Hoe dit precies voor een zakelijke aansluiting geregeld wordt kan ik helaas niet achterhalen. Je kan dan het beste even bellen met 0800-0403 of contact opnemen via ons zakelijke Forum!


Het juiste nummer is 0800-0403

( @Susan_ )


Het is inmiddels gelukt via een andere weg. Bedankt voor de reactie


@KimRijs, fijn om te lezen Kim! Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

@PeterG, bedankt, ik heb het aanpast!


Reageer