Skip to main content

Mijn vrouw gaat overstappen van Youfone naar KPN en wil nummerbehoud. We kregen een SMS dat we voor nummerbehoud “Ja” moeten SMS-en naar 6688. Dat werkt niet. We krijgen al 10 keer “Sorry, the operation failed”. Gebeld naar de klantenservice maar het duurde 30 minuten voordat de medewerker aan de helpdesk zei dat het geregeld was. Hij wekte geen zekere indruk en ik vraag me af of dit echt zo is. Op het forum zie ik dat veel meer mensen dit probleem hebben. Waarom wordt dit niet structureel opgelost en is ons nummerbehoud nu echt verzekerd?

Goedemiddag @libo1949, bedankt voor jouw bericht!

Het kan inderdaad voorkomen dat het sms'en niet lukt.. Omdat dit bij de provider is geblokkeerd, er onvoldoende beltegoed is (bij prepaid) of wanneer er gegevens missen. Goed dat je het inmiddels ook telefonisch hebt doorgegeven! Omdat je er niet helemaal zeker van bent kijk ik het graag voor je na. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer dat over komt naar KPN? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je!


@libo1949, ik heb geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt om de sms te verzenden of aan ons door te geven dat nummerbehoud moet doorgaan?


Hi Susan,

Dank voor je reactie en excuses voor late antwoord. Ik heb inmiddels het profiel aangepast en het betreffende nummer bij persoonlijke opmerkingen genoteerd. Zou je et nog even kunnen checken?

 


@libo1949, volgens het systeem is het akkoord en zal het nummer overgenomen worden op 2 december 2019. Ik zie verder geen blokkeringen, dus je mag er vanuit gaan dat het goed komt! 


Thsnks👍


Reageer