Skip to main content

Goedendag , ik zit net mijn nieuwe van 5 Januari factuur te bekijken en nu staan er allemaal sms berichten die ik heb verstuurd zou hebben op 28 dec 2020 om 9.50 , en 2 om 9.51 kosten 3.00 euro , heb dit nog nooit meegemaakt en heb geen apps geinstalleerd , graag wil ik dat deze 3 euro in mindering  worden gebracht op mijn volgende factuur. Het zijn rare nummers buitenland .

Alvast bedankt voor uw aandacht 

Na alle jaren telfort nu opeens dit bij kpn,

En ik heb mezelf al jaren geblokkeerd voor sms diensten

Groet linny

Hoi @Linny2008, welkom op het forum! Dat is wel merkwaardig inderdaad. Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat je zélf zoveel smsjes verstuurt binnen een minuut.
Als het op de factuur staat zijn de smsjes helaas wel echt verzonden vanaf jouw simkaart. Ik begrijp dat je geen apps geinstalleerd hebt. Misschien een domme vraag, maar had je dat ook niet op 28 december?
Bij de instellingen van je telefoon kun je bij de de instellingen ook de machtigingen beheren. Daar kun je zien welke apps en onderdelen op jouw telefoon toestemming hebben om sms berichten te versturen.


Op mijn laatste nota staat bij

sms buitenland: dat ik op 16-8-2022 binnen 6 minuten tijd 47 keer naar het buitenland een sms zou hebben gestuurd. Ik sms nooit naar het buitenland. 
wat gaat hier mis? Tot nu toe is dat nog nooit op mijn nota voorgekomen