Skip to main content

Ik kan geen sms berichten versturen naar bijvoorbeeld tv programma's of de krant. Ben daarvoor niet gemachtigd. Hoe kan ik dit instellen? 

Hoi @Monique.1966 
Kun je anderen wel sms-berichten versturen?
Misschien weigeren die instanties wel sms?
Er valt voor jou niets in te stellen als je anderen wel sms-berichten kunt versturen.


Hoi @Monique.1966 
Kun je anderen wel sms-berichten versturen?
Misschien weigeren die instanties wel sms?
Er valt voor jou niets in te stellen als je anderen wel sms-berichten kunt versturen.

Andere gaat prima. Alleen sms aan krant en tv lukt niet. Ligt aan de provider zeggen ze. Ik ben niet gemachtigd? 


Hoi @Monique.1966, welkom bij ons op het forum. Als je wel naar anderen kunt sms’en klinkt het alsof betaalde sms diensten geblokkeerd zijn. Als je bij Payinfo kijkt met jouw nummer, wat krijg je dan te zien? Ik vermoed dat je daar te zien krijgt dat het geblokkeerd is, vaak kan zo'n blokkade daar ook meteen uitzetten.

Lukt dat? Ik ben heel benieuwd wat je daar te zien krijgt.


Hoi @Monique.1966, welkom bij ons op het forum. Als je wel naar anderen kunt sms’en klinkt het alsof betaalde sms diensten geblokkeerd zijn. Als je bij Payinfo kijkt met jouw nummer, wat krijg je dan te zien? Ik vermoed dat je daar te zien krijgt dat het geblokkeerd is, vaak kan zo'n blokkade daar ook meteen uitzetten.

Lukt dat? Ik ben heel benieuwd wat je daar te zien krijgt.

Idd geblokkeerd maar kan er niks mee


Dat is duidelijk @Monique.1966. Naast de blokkade is er dan vermoedelijk ook een deblokkadeslot actief, waardoor je het zelf niet kunt aanpassen. Als je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan je forumprofiel kunt toevoegen kan ik voor je kijken of ik het deblokkadeslot kan deactiveren, zodat je het daar zelf kunt wijzigen. Ik hoor het graag van je als je dit hebt gedaan.


Hoi @Monique.1966, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als je de gegevens nog in je profiel kunt invullen kan ik hier nog met je naar kijken.