Skip to main content
Beantwoord

Sms nieuwe maand uitschakelen

• April 15, 2020
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Graag zou ik ook de maandmeldingenuitzetten. Krijg ze tekens op onchristelijke tijden! 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Alll. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het voor jou uitzetten. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Het mobiele nummer kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg de nieuwe maand melding hebt uit laten zetten. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Alll. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het voor jou uitzetten. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Het mobiele nummer kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2020

Hoi @Alll. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het voor jou uitzetten. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Het mobiele nummer kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg de nieuwe maand melding hebt uit laten zetten. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2021

Inderdaad is me dat gelukt! KPN zou ook alle maandmeldingen kunnen uitzetten met extra bericht dat als je het weer terug aan hebben wilt je dat kan aangeven. Ik wil mijn nummer niet in allerlei databases hebben. Hoop op uw begrip. Dankjewel.