Skip to main content

Graag zou ik ook de maandmeldingenuitzetten. Krijg ze tekens op onchristelijke tijden! 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Alll. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het voor jou uitzetten. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Het mobiele nummer kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Alll. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het voor jou uitzetten. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Het mobiele nummer kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg de nieuwe maand melding hebt uit laten zetten. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Inderdaad is me dat gelukt! KPN zou ook alle maandmeldingen kunnen uitzetten met extra bericht dat als je het weer terug aan hebben wilt je dat kan aangeven. Ik wil mijn nummer niet in allerlei databases hebben. Hoop op uw begrip. Dankjewel.