Skip to main content
Beantwoord

SMS notificatie nieuwe maand uitzetten

  • May 1, 2020
  • 45 reacties
  • 1505 keer bekeken

Ik heb begrepen dat ik dat niet zelf kan maar dat een moderator dat voor mij moet doen.

Kunt U hier voor zorgen?

dank!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel, bij deze voor je uitgezet. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

45 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • May 7, 2020

Dag @sms10. Als je STARTUPDATE UIT sms’t naar 1266, werkt dat? Mocht dat niet gaan, dan kan ik de update voor je uitzetten. Zou je in dat geval je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2020

Dag Natasja,

Hartelijk dank voor je reactie. 1266 herkent de code niet……

Ik heb mijn profiel dus aangevuld (hopelijk op de juiste manier!).

Als dit zo lukt dan wil ik dit ook graag voor de telefoon van mijn man (06********)

Ik hoor wel of dit allemaal gaat lukken.

Admin: bericht aangepast i.v.m. privacy.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • May 12, 2020

Hallo @sms10. Ik heb de notificatie voor beide 06-nummers uitgezet. Je zou nu dus geen sms’jes meer moeten ontvangen dat de nieuwe maand is gestart. :slight_smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2020

Dank je wel👍!!!


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • May 13, 2020

Graag gedaan, @sms10. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


  • May 22, 2020

Hoi,

Ik wil de smsjes aan het begin van de maand niet meer ontvangen. Kan je die sms-notificatie voor me uitzetten? STARTUPDATE UIT naar 1266 werkt ook bij mij niet.

Dank je wel!

 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • May 23, 2020

Hoi,

Ik wil de smsjes aan het begin van de maand niet meer ontvangen. Kan je die sms-notificatie voor me uitzetten? STARTUPDATE UIT naar 1266 werkt ook bij mij niet.

Dank je wel!

 


Bij deze geregeld, @SStef:smile:


  • Nieuwkomer
  • June 1, 2020

Goedendag, elke maand een SMS-je dat de maand begint? Wie wil dit wel? Kunt u dit voor mij uitschakelen svp. Dankuwel!


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • June 3, 2020

Goedendag, elke maand een SMS-je dat de maand begint? Wie wil dit wel? Kunt u dit voor mij uitschakelen svp. Dankuwel!

 

Er zijn mensen die dat wel prettig vinden (of het niet stoort). :slight_smile: Ik kan het voor je in orde maken, maar ik zie dat je je profiel nog niet hebt aangevuld. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


  • Nieuwkomer
  • July 1, 2020

Beste Natasja,

 

Het profiel is aangevuld. Graag de maand SMS uitschakelen.

Bij voorbaat dank!


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • July 2, 2020

Beste Natasja,

 

Het profiel is aangevuld. Graag de maand SMS uitschakelen.

Bij voorbaat dank!


Ik zet de sms-notificatie graag voor je uit, maar ik mis je 06-nummer nog. Wil je dit nog aan je profiel toevoegen? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.


  • Nieuwkomer
  • July 2, 2020

Het is mij onduidelijk waar ik het mobiele nummer moet invullen.

Is dat bij;

“Klantnummer (mobiel) (Privé)”       Het nummer is vooralsnog ingevuld bij; “Merk en type mobiele telefoon”  

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • July 2, 2020

Dank je wel, @G. Wes. Waar je het precies invult, maakt niet zoveel uit. Ik heb de notificatie voor je uitgezet. Je ontvangt dus geen sms’jes meer als je nieuwe maand is gestart. 


  • Nieuwkomer
  • July 25, 2020

Kunnen jullie mijn sms van begin de maand uitzetten? Alvast bedankt


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • July 25, 2020

Done, @cvd26:smile:  Je hoort nu dus geen sms’je meer te ontvangen als je nieuwe factuurperiode is gestart.


  • Nieuwkomer
  • July 25, 2020

Super dankjewel @Natasja


Dag, ik zou graag ook de notificatie uitgezet hebben. 
 

Dank en groet, Martijn


  • Nieuwkomer
  • August 10, 2020

Beste Moderator @Natasja ,

 

Ik wil graag ook van deze KPN SPAM af.  Gisteren heb ik contact gehad met de klantenservice via telefoon en web-chat, deze vriendelijke mensen konden mij helaas niet helpen. 

 

De  reden dat ik de “SMS notificatie nieuwe maand” uit wil laten zetten is dat dit bericht gedurende drie dagen meerdere malen binnenkomt, (LOOP) Dit gebeurt al sinds dat ik van TELFORT ben omgezet naar KPN. Storend maar te negeren. Echter ben ik dit weekend erachter gekomen, dat als ik eenmaal dit sms heb binnen gekregen, geen enkele andere sms meer kan ontvangen. (Als ik mijn telefoon reboot, ontvang ik even andere sms, totdat de KPN SPAM weer binnenkomt) Erg lastig met Twee factor authenticatie en mensen die me een sms willen sturen.

 

Dus help, schakel “SMS notificatie nieuwe maand” UIT.

 

Alvast Bedankt,

 

Met vriendelijke groet, 

 

Gurby

 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • August 12, 2020

Dag, ik zou graag ook de notificatie uitgezet hebben. 
 

Dank en groet, Martijn


Geregeld, @MartijnMarsberg:thumbsup_tone2:


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • August 12, 2020

Beste Moderator @Natasja ,

 

Ik wil graag ook van deze KPN SPAM af.  Gisteren heb ik contact gehad met de klantenservice via telefoon en web-chat, deze vriendelijke mensen konden mij helaas niet helpen. 

 

De  reden dat ik de “SMS notificatie nieuwe maand” uit wil laten zetten is dat dit bericht gedurende drie dagen meerdere malen binnenkomt, (LOOP) Dit gebeurt al sinds dat ik van TELFORT ben omgezet naar KPN. Storend maar te negeren. Echter ben ik dit weekend erachter gekomen, dat als ik eenmaal dit sms heb binnen gekregen, geen enkele andere sms meer kan ontvangen. (Als ik mijn telefoon reboot, ontvang ik even andere sms, totdat de KPN SPAM weer binnenkomt) Erg lastig met Twee factor authenticatie en mensen die me een sms willen sturen.

 

Dus help, schakel “SMS notificatie nieuwe maand” UIT.

 

Alvast Bedankt,

 

Met vriendelijke groet, 

 

Gurby

 

Hallo @Gurby. Ik kan me voorstellen dat het irritant is dat je die SMS vaker dan één keer ontvangt. Dat zou ook niet het geval mogen zijn. Ik zet de notificatie graag voor je uit, maar ik zie dat je je profiel nog niet helemaal hebt ingevuld. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


  • Nieuwkomer
  • August 15, 2020

Beste, graag ook mijn sms notificatie voor de nieuwe maand uitzetten, dank alvast!


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • August 15, 2020

Beste, graag ook mijn sms notificatie voor de nieuwe maand uitzetten, dank alvast!

Done, @EDVDV:slight_smile: 


@Susan_  Sinds vorige maand komen de nieuwe maand SMSjes weer, op de raarste tijden :rage: Ik heb hier net met de klantenservice over gebeld. Kreeg het advies om een bericht SMS INFO UIT naar 1330 te sturen. Dat leverde op: “Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer” Nog 3 keer geprobeerd, maar steeds dezelfde foutmelding. Toch maar een dat SMS weggelaten en alleen INFO UIT gestuurd, en zie daar: “Uw aanvraag wordt binnen 2 dagen verwerkt, daarna ontvangt u geen informatie SMS berichten meer in het buitenland”.

Ik ben weer eens bevestigd in mijn vooroordelen over de klantenservice. Blijf van mening dat Telfort of XS4ALL KPN had moeten overnemen ipv andersom.

Admin: post verplaatst naar juiste topic


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • August 21, 2020

Hallo @Trespassers W, wat een ellende dat het nog steeds niet is gelukt, balen! Ik heb je vraag hier bij Natasja ondergebracht. Zij is Telfort expert, je bent hier in goede handen :) 
Hulp is onderweg!


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • August 21, 2020

Dag @Trespassers W. Ik ben hier! Ik heb de notificatie voor je uitgezet. Je zou die dus vanaf nu niet meer moeten ontvangen als je nieuwe factuurmaand start. :slight_smile: