Skip to main content

Ik heb begrepen dat ik dat niet zelf kan maar dat een moderator dat voor mij moet doen.

Kunt U hier voor zorgen?

dank!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @sms10. Als je STARTUPDATE UIT sms’t naar 1266, werkt dat? Mocht dat niet gaan, dan kan ik de update voor je uitzetten. Zou je in dat geval je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


Dag Natasja,

Hartelijk dank voor je reactie. 1266 herkent de code niet……

Ik heb mijn profiel dus aangevuld (hopelijk op de juiste manier!).

Als dit zo lukt dan wil ik dit ook graag voor de telefoon van mijn man (06********)

Ik hoor wel of dit allemaal gaat lukken.

Admin: bericht aangepast i.v.m. privacy.


Hallo @sms10. Ik heb de notificatie voor beide 06-nummers uitgezet. Je zou nu dus geen sms’jes meer moeten ontvangen dat de nieuwe maand is gestart. :slight_smile:


Dank je wel👍!!!


Graag gedaan, @sms10. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Hoi,

Ik wil de smsjes aan het begin van de maand niet meer ontvangen. Kan je die sms-notificatie voor me uitzetten? STARTUPDATE UIT naar 1266 werkt ook bij mij niet.

Dank je wel!

 


Hoi,

Ik wil de smsjes aan het begin van de maand niet meer ontvangen. Kan je die sms-notificatie voor me uitzetten? STARTUPDATE UIT naar 1266 werkt ook bij mij niet.

Dank je wel!

 


Bij deze geregeld, @SStef:smile:


Goedendag, elke maand een SMS-je dat de maand begint? Wie wil dit wel? Kunt u dit voor mij uitschakelen svp. Dankuwel!


Goedendag, elke maand een SMS-je dat de maand begint? Wie wil dit wel? Kunt u dit voor mij uitschakelen svp. Dankuwel!

 

Er zijn mensen die dat wel prettig vinden (of het niet stoort). :slight_smile: Ik kan het voor je in orde maken, maar ik zie dat je je profiel nog niet hebt aangevuld. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


Beste Natasja,

 

Het profiel is aangevuld. Graag de maand SMS uitschakelen.

Bij voorbaat dank!


Beste Natasja,

 

Het profiel is aangevuld. Graag de maand SMS uitschakelen.

Bij voorbaat dank!


Ik zet de sms-notificatie graag voor je uit, maar ik mis je 06-nummer nog. Wil je dit nog aan je profiel toevoegen? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.


Het is mij onduidelijk waar ik het mobiele nummer moet invullen.

Is dat bij;

“Klantnummer (mobiel) (Privé)”       Het nummer is vooralsnog ingevuld bij; “Merk en type mobiele telefoon”  

Dank je wel, @G. Wes. Waar je het precies invult, maakt niet zoveel uit. Ik heb de notificatie voor je uitgezet. Je ontvangt dus geen sms’jes meer als je nieuwe maand is gestart. 


Kunnen jullie mijn sms van begin de maand uitzetten? Alvast bedankt


Done, @cvd26:smile:  Je hoort nu dus geen sms’je meer te ontvangen als je nieuwe factuurperiode is gestart.


Super dankjewel @Natasja


Dag, ik zou graag ook de notificatie uitgezet hebben. 
 

Dank en groet, Martijn


Beste Moderator @Natasja ,

 

Ik wil graag ook van deze KPN SPAM af.  Gisteren heb ik contact gehad met de klantenservice via telefoon en web-chat, deze vriendelijke mensen konden mij helaas niet helpen. 

 

De  reden dat ik de “SMS notificatie nieuwe maand” uit wil laten zetten is dat dit bericht gedurende drie dagen meerdere malen binnenkomt, (LOOP) Dit gebeurt al sinds dat ik van TELFORT ben omgezet naar KPN. Storend maar te negeren. Echter ben ik dit weekend erachter gekomen, dat als ik eenmaal dit sms heb binnen gekregen, geen enkele andere sms meer kan ontvangen. (Als ik mijn telefoon reboot, ontvang ik even andere sms, totdat de KPN SPAM weer binnenkomt) Erg lastig met Twee factor authenticatie en mensen die me een sms willen sturen.

 

Dus help, schakel “SMS notificatie nieuwe maand” UIT.

 

Alvast Bedankt,

 

Met vriendelijke groet, 

 

Gurby

 


Dag, ik zou graag ook de notificatie uitgezet hebben. 
 

Dank en groet, Martijn


Geregeld, @MartijnMarsberg:thumbsup_tone2:


Beste Moderator @Natasja ,

 

Ik wil graag ook van deze KPN SPAM af.  Gisteren heb ik contact gehad met de klantenservice via telefoon en web-chat, deze vriendelijke mensen konden mij helaas niet helpen. 

 

De  reden dat ik de “SMS notificatie nieuwe maand” uit wil laten zetten is dat dit bericht gedurende drie dagen meerdere malen binnenkomt, (LOOP) Dit gebeurt al sinds dat ik van TELFORT ben omgezet naar KPN. Storend maar te negeren. Echter ben ik dit weekend erachter gekomen, dat als ik eenmaal dit sms heb binnen gekregen, geen enkele andere sms meer kan ontvangen. (Als ik mijn telefoon reboot, ontvang ik even andere sms, totdat de KPN SPAM weer binnenkomt) Erg lastig met Twee factor authenticatie en mensen die me een sms willen sturen.

 

Dus help, schakel “SMS notificatie nieuwe maand” UIT.

 

Alvast Bedankt,

 

Met vriendelijke groet, 

 

Gurby

 

Hallo @Gurby. Ik kan me voorstellen dat het irritant is dat je die SMS vaker dan één keer ontvangt. Dat zou ook niet het geval mogen zijn. Ik zet de notificatie graag voor je uit, maar ik zie dat je je profiel nog niet helemaal hebt ingevuld. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


Beste, graag ook mijn sms notificatie voor de nieuwe maand uitzetten, dank alvast!


Beste, graag ook mijn sms notificatie voor de nieuwe maand uitzetten, dank alvast!

Done, @EDVDV:slight_smile: 


@Susan_  Sinds vorige maand komen de nieuwe maand SMSjes weer, op de raarste tijden :rage: Ik heb hier net met de klantenservice over gebeld. Kreeg het advies om een bericht SMS INFO UIT naar 1330 te sturen. Dat leverde op: “Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer” Nog 3 keer geprobeerd, maar steeds dezelfde foutmelding. Toch maar een dat SMS weggelaten en alleen INFO UIT gestuurd, en zie daar: “Uw aanvraag wordt binnen 2 dagen verwerkt, daarna ontvangt u geen informatie SMS berichten meer in het buitenland”.

Ik ben weer eens bevestigd in mijn vooroordelen over de klantenservice. Blijf van mening dat Telfort of XS4ALL KPN had moeten overnemen ipv andersom.

Admin: post verplaatst naar juiste topic


Hallo @Trespassers W, wat een ellende dat het nog steeds niet is gelukt, balen! Ik heb je vraag hier bij Natasja ondergebracht. Zij is Telfort expert, je bent hier in goede handen :) 
Hulp is onderweg!


Dag @Trespassers W. Ik ben hier! Ik heb de notificatie voor je uitgezet. Je zou die dus vanaf nu niet meer moeten ontvangen als je nieuwe factuurmaand start. :slight_smile: