Skip to main content

Ik heb begrepen dat ik dat niet zelf kan maar dat een moderator dat voor mij moet doen.

Kunt U hier voor zorgen?

dank!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

@Natasja Bedankt! Misschien een idee om uw klantenservice uit te leggen hoe dit werkt? Of er een optie voor te maken in het Mijn KPN menu? Beetje vreemd dat dit bij een van de grootste providers van NL via een specifieke moderator op een forum moet.


Ik krijg elke maand een smsje dat er een nieuwe bundel is ingegaan. Waar kan ik dat uitzetten?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@NatasjaBedankt! Misschien een idee om uw klantenservice uit te leggen hoe dit werkt? Of er een optie voor te maken in het Mijn KPN menu? Beetje vreemd dat dit bij een van de grootste providers van NL via een specifieke moderator op een forum moet.


Ik snap je punt, @Trespassers W. Het lastige is dat alleen oud Telfort-klanten de SMS ontvangen dat de nieuwe maand is gestart. Bij KPN ontvang je hier namelijk geen bericht over. Vandaar ook dat die notificatie niet in MijnKPN of door middel van een SMS uit en aan te zetten is. Dit moet aangepast worden in onze systemen. Ik ga kijken of ik ergens een regeltje kan toevoegen, zodat dit voor andere collega's ook inzichtelijk is. Bedankt voor je feedback!


Ik krijg elke maand een smsje dat er een nieuwe bundel is ingegaan. Waar kan ik dat uitzetten?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Als je een Telfort abonnement hebt, dan kun je dit jammer genoeg niet zelf uitzetten. Ik kan dit wel voor je doen. Vul je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder en geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


@Natasja ik mijn profiel aangevuld.

 

Kun je het nu uitzetten?


@Natasjaik mijn profiel aangevuld.

 

Kun je het nu uitzetten?


Ik heb het voor je uitgezet, @Telefoneerder. :slight_smile:


Ik krijg elke maand een smsje dat er een nieuwe bundel is ingegaan. Kunt u dit uitzetten?


Hoi Sjaantje, ik heb dit voor je uitgezet. 


Hallo, ik wil ook graag van de kpn sms’jes af, kan je dit uitzetten?


Hallo, ik wil ook graag van de kpn sms’jes af, kan je dit uitzetten?

Hi, dit kan. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hallo, ik wil ook graag van de kpn sms’jes af, kan je dit uitzetten?

Hi, dit kan. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hi Alex, volgens mij staan de relevante gegevens er nu in.

 

 


Dankjewel, bij deze voor je uitgezet. 


Ik krijg toch nog sms’jes binnen...


Dankjewel, bij deze voor je uitgezet. 

Ik krijg toch nog sms’jes binnen 


Welke heb je precies binnengekregen? Ik was onder de indruk dat de sms’jes voor de nieuwe bundel uitgezet moesten worden. 


Welke heb je precies binnengekregen? Ik was onder de indruk dat de sms’jes voor de nieuwe bundel uitgezet moesten worden. 

Dat de nieuwe factuurmaand is begonnen. Ik hoef nergens sms’jes van.


Kunnen alle sms notificaties van kpn uitgezet worden? Dit zou al eerder gedaan zijn maar ik krijg nog steeds sms’jes binnen dat mijn nieuwe factuurmaand ingaat. Alle sms’jes mogen uit.


Kan het vervelende (meestal in de nachturen binnenkomend) begin maand factuur sms uitgezet worden bij mij?


Hi Mestreech, dit kan helaas niet. Persoonlijk los ik dit op door een lijst te maken met contacten voor wie mijn telefoon altijd afgaat, verder staat mijn toestel op stil. Misschien heb je hier iets aan. 


Hi Mestreech, dit kan helaas niet. Persoonlijk los ik dit op door een lijst te maken met contacten voor wie mijn telefoon altijd afgaat, verder staat mijn toestel op stil. Misschien heb je hier iets aan. 

Wat dat kan niet?? 

Heb al meerdere berichten gezien dat het wel kan.

Ik heb nooit toestemming gegeven aan kpn om mij te bestoken met ongevraagde sms'jes.

Raar 1 jaar geleden was het mogelijk.

Had telfort maar kpn over genomen.

@Jasper ik zie jou enkele maanden geleden het uitzetten bij iemand. Kan het nu wel of niet?