Skip to main content

Hallo, 

Ik wil geen smsjes ontvangen over mijn bundelstatus. Kan je die sms-notificatie voor me uitzetten? STARTUPDATE UIT naar 1266 werkt bij mij niet.

Dank je wel! 

Vr gr.

Hi @Beller uit Groningen ,
Welkom op het forum. Goed dat je al gezocht hebt en geprobeerd om dit zelf te doen :muscle_tone2: . Vul je je profiel aan? Dan zet ik het uit voor je :slight_smile: . Laat je het ook even weten wanneer je je profiel aangevuld hebt (anders vind ik je niet meer terug denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:) ?


Dag Denise,

ik heb geen behoefte om dit forum vaker te gebruiken en daarom ook niet om een profiel aan te maken. Ik wil alleen van de notificatie af. Is dat mogelijk? 

Hartelijk dank. Met vriendelijke groet. 


Hi @Beller uit Groningen ,
Als je wilt dat ik het voor je doe heb ik toch iets van gegevens nodig om je te kunnen vinden :nerd: . Als je je profiel aanvult dan kan niet iedereen dit zien. Jij zelf en de moderators van KPN kunnen de gegevens zien waar (prive) bij staat. 
Anders zou je evt. ook kunnen bellen met 0800-0402


Is het zo voldoende?


Ja zo is het voldoende:muscle_tone3: . Wat ik nu uitgezet heb is alleen ‘bundel verbuikt' (dus als het op is) en ‘MB-Update’.
Dit betekend dat je over :

  • belstand 
  • belupdate &
  • dataroaming

nog wel updates ontvangt. Als je alle uit wilt hebben of bepaalde dingen toch aan wilt hebben laat je het dan weten? :blush:


Hallo Denise,

Ik wil graag alles uit hebben. Ik zoek het liever op in Mijn KPN als ik het wil weten. Wil je alles uitzetten? 

Alvast bedankt. 

Vriendelijke groet,

Mieke


Ja hoor dat is helemaal goed :ok_hand_tone3: . Gedaan & graag gedaan:hugging: