Skip to main content
Mijn zoon probeert nummerbehoudvan tele2 naar KPN maar een sms sturen naar 6688 lukt niet helaas..wat nu?



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedenavond @MarijkeNJK, welkom op het Forum en bedankt voor je berichtje!



Wat lastig dat je nummerbehoud niet kan doorgeven! Er zijn een paar opties, die het tegen zouden kunnen houden. Is het prepaid van Tele2? Zo ja, dan dient er genoeg beltegoed op te staan. Is het gewoon een abonnement, dan kan het zijn dat het 06-nummer geen betaalde smsjes mag sturen (wat in 6688 het geval is). Dit kan overigens ook in het toestel ingesteld staan, bij Android: instellingen > apps > menu (drie puntjes) > speciale toegang > Premium SMS services gebruiken > Toestaan.



Lukt dit niet, dan hebben we je simkaartnummer en klantnummer van Tele2 nodig. Je kan dan het beste even contact opnemen via 0800-0402. Wil je dat ik het verder regel, dan kan je die gegevens + naam, postcode + huisnummer noteren in jouw Forum profiel (bij persoonlijke opmerkingen). Dan ga ik voor je (zoon) aan de slag!
@MarijkeNJK, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?
Sorry,de volgende ochtend lukte het opeens wel.
Fijn om te lezen, bedankt voor je terugkoppeling 🙂

Reageer