Skip to main content

Goedeavind, gisteren heb ik bij jullie een bestelling gedaan met nummerbehoud. Deze is toen ook goed gekeurd.

Vandaag zag ik een andere aanbieding en telefonisch heb ik deze om laten zetten. Tijdens het telefoon gesprek heb ik een mail gekregen dat nummerbehoud was geannuleerd. Na telefoongesprek kreeg ik een nieuwe sms dat ik nummerbehoud moest acvtiveren. Als ik dit doe krijg ik een melding Sorry, the operation failed. 

Al herinnering sms gehad dat ik het moet doen maar krijg weer fout melding. Wat moet ik nu doen?

Ik kreeg vanmorgen weer een sms 

Beste klant, om uw overstapverzoek te verwerken hebben wij uw akkoord nodig. Wij hebben nog geen sms ontvangen. SMS JA naar 6688. Als u niet reageert, krijgt uw nieuwe aansluiting een nieuw mobiel nummer. Groet, KPN.

 

Als weer sms stuur krijg ik weer dezelfde fout melding.

Gisteren ook nog telefonisch contact gehad dezs zei 2-3 dgn afwachten maar krijg het idee dat het niet goed gaat. Graag hoor ik van jullie!


Ik denk dat één chat gesprek of belletje met 0800-0402 sneller gaat. Op het forum kan er vandaag gereageerd worden maar het kan ook enkele dagen duren.

Vul in ieder geval je profiel aan zodat medewerkers sneller een oplossing voor je kunnen zoeken.


Hoi @MarijkeD88, welkom op het forum! Is er in de afgelopen dagen nog voortgang geweest?
Ik kijk graag even met je mee. Zou je ook nog je te behouden 06-nummer willen toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Ben je ook al wel contractsvrij bij je huidige provider trouwens?


We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.
Gezien de tijdsdruk bij nummerbehoud is het ook altijd handiger hierover met ons te bellen of chatten.


Excuses voor niet antwoorden. Na nog chatten en bellen is het geregeld.