Skip to main content

Ik heb dezelfde problemen.
Eind juni nieuwe simkaart gekregen, vanaf 1 juli constant deze sms’jes.
Alle anderen kunnen mij niet meer via SMS bereiken.
Via de telefonische helpdesk werd dit op 4 juli opgelost.
Dit tot aan 1 augustus, vanaf 0.30 in de morgen tot op heden zo ongeveer elk uur weer dit bericht.
Via meerdere keren bellen met telefonische helpdesk komt er geen oplossing, na het veranderen van wat instellingen zeggen ze dat het nu weg moet zijn maar een uur later komen de berichten toch weer.
Ik wacht nu al anderhalve dag op hulp van een techneut, tot die tijd ben ik kennelijk niet via SMS bereikbaar?
Kan dit niet beter geregeld worden binnen de KPN?
Kennelijk betreft het hier alleen maar oude Telfort klanten?

Hi @P. Versleijen, welkom hier en sorry voor de late reactie. 

Het is me niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Je kunt dus helemaal geen sms’jes ontvangen? 


Direct na het eerste sms’je van KPN (Vandaag start een nieuwe maand…. etc) kan ik gedurende 72 uur geen sms van anderen ontvangen.
Ik krijg dan gedurende die 72 uur gemiddeld elk uur of vaker nog steeds dezelfde sms van KPN.
Als iemand mij in die periode een sms stuurt is dat weer een trigger om alweer dezelfde sms van KPN te ontvangen.
De technische helpdesk van KPN zegt dat dat aan mijn toestel ligt (Nokia 6300 4G).
Ik heb de laatste firmware van Nokia.
Na de 72 uur komen de sms’jes van anderen alsnog binnen.
Dus graag die maandelijkse sms van KPN uitschakelen.


Zou je  je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 


Bij gewerkt.


Goedemiddag @P. Versleijen! Alex is op dit moment afwezig, daarom geef ik een (late) reactie.

Ik zie dat begin deze maand de maandelijkse SMS uitgeschakeld is door een collega. Wil je het voor de komende maand in de gaten houden en een update geven?


Donderdag begint weer een nieuwe maand, eens kijken of dat het deze keer wel goed gaat.


Donderdag begint weer een nieuwe maand, eens kijken of dat het deze keer wel goed gaat.

We wachten in spanning af.