Skip to main content
Beantwoord

SMS ontvangen lukt niet / verzenden gaat wel goed

  • September 17, 2020
  • 2 reacties
  • 158 keer bekeken

Vandaag geporteert met nummerbehoud van Tele2 naar KPN. Meteen de nieuwe Samsung S10 in gebruik genomen. Alles lijkt goed te werken, echter met de SMS gaat wel het e.e.a. fout.

Instellingen berichtencentrale gecontroleerd. Deze staan goed. 

 

SMS verzenden: geen probleem, berichten komen goed aan

SMS ontvangen: geen enkele SMS komt binnen, ook geen verificatie SMS berichten

SMS verzenden aan mezelf: geen probleem SMS wordt verzonden en komt meteen binnen.

 

Er staan geen nummers / contacten geblokkeerd. Herstart van het toestel geeft geen effect.

 

Wie herkent dit probleem of weet de oplossing.

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @PaulGr, welkom hier. 

Bijzonder dat je niets kan ontvangen terwijl alles goed staat. Je hebt de hulppagina ook doorgelopen? En kun je wel ontvangen in een ander toestel? Heb je dat getest? Anders wil ik nog graag eens meekijken, zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2020

Hoi @PaulGr, welkom hier. 

Bijzonder dat je niets kan ontvangen terwijl alles goed staat. Je hebt de hulppagina ook doorgelopen? En kun je wel ontvangen in een ander toestel? Heb je dat getest? Anders wil ik nog graag eens meekijken, zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 25, 2020

Ik heb geen reactie meer gezien. Ik ga er van uit dat alles werkt.