Skip to main content
Beantwoord

Sms over extra kosten

  • March 25, 2020
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Hey ik zie dat in opeens extra kosten heb terwijl ik alle sms diensten etc heb geblokkeerd hoe kan dit?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Ayyoub, welkom bij ons op het forum. Het kan inderdaad zijn dat er transacties van voor de blokkade zijn verwerkt na de blokkade, waardoor je daar nu bericht van krijgt. Op de factuur staat er ook een datum bij, wanneer die kosten zijn gemaakt. Als het nu geblokkeerd is zal je daar een datum moeten zien staan die voor de blokkade was, klopt dat?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2020

Is het mogelijk dat er oude transacties zijn die nu pas zijn afgenomen want payinfo etc is geblokkeerd door mijn provider zelf en bij de factuur staat dat de bedragen van payinfo komen.


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2020

Hoi @Ayyoub, welkom bij ons op het forum. Het kan inderdaad zijn dat er transacties van voor de blokkade zijn verwerkt na de blokkade, waardoor je daar nu bericht van krijgt. Op de factuur staat er ook een datum bij, wanneer die kosten zijn gemaakt. Als het nu geblokkeerd is zal je daar een datum moeten zien staan die voor de blokkade was, klopt dat?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

Hoi @Ayyoub, welkom bij ons op het forum. Het kan inderdaad zijn dat er transacties van voor de blokkade zijn verwerkt na de blokkade, waardoor je daar nu bericht van krijgt. Op de factuur staat er ook een datum bij, wanneer die kosten zijn gemaakt. Als het nu geblokkeerd is zal je daar een datum moeten zien staan die voor de blokkade was, klopt dat?

Nee er staan gewoon recente datums maar als ik bij transacties ga kijken van payinfo staat er dat er geen transacties zijn gemaakt in de laatste 3 maanden en mij sim kaart werd niet eens gebruikt toen die kosten werden gemaakt. Dus ik neem aan dat het oude transacties zijn die nu pas zijn afgerekend.


Jasper van KPN
Moderator

Dat kan inderdaad. Ik kan voor je kijken wat ik erover kan zien, misschien dat het daarmee opgehelderd wordt. Zou je daarvoor je postcpde, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.