Skip to main content

Hey ik zie dat in opeens extra kosten heb terwijl ik alle sms diensten etc heb geblokkeerd hoe kan dit?

Is het mogelijk dat er oude transacties zijn die nu pas zijn afgenomen want payinfo etc is geblokkeerd door mijn provider zelf en bij de factuur staat dat de bedragen van payinfo komen.


Hoi @Ayyoub, welkom bij ons op het forum. Het kan inderdaad zijn dat er transacties van voor de blokkade zijn verwerkt na de blokkade, waardoor je daar nu bericht van krijgt. Op de factuur staat er ook een datum bij, wanneer die kosten zijn gemaakt. Als het nu geblokkeerd is zal je daar een datum moeten zien staan die voor de blokkade was, klopt dat?


Hoi @Ayyoub, welkom bij ons op het forum. Het kan inderdaad zijn dat er transacties van voor de blokkade zijn verwerkt na de blokkade, waardoor je daar nu bericht van krijgt. Op de factuur staat er ook een datum bij, wanneer die kosten zijn gemaakt. Als het nu geblokkeerd is zal je daar een datum moeten zien staan die voor de blokkade was, klopt dat?

Nee er staan gewoon recente datums maar als ik bij transacties ga kijken van payinfo staat er dat er geen transacties zijn gemaakt in de laatste 3 maanden en mij sim kaart werd niet eens gebruikt toen die kosten werden gemaakt. Dus ik neem aan dat het oude transacties zijn die nu pas zijn afgerekend.


Dat kan inderdaad. Ik kan voor je kijken wat ik erover kan zien, misschien dat het daarmee opgehelderd wordt. Zou je daarvoor je postcpde, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.